Tabor:Lw-00030: Różnice pomiędzy wersjami
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
|||
(Nie pokazano 11 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | | | + | |Stan=Pomnik |
− | | | + | |Producent=ZNTK Poznań |
− | | | + | |Typ=WLs50 |
|Numer=1697 | |Numer=1697 | ||
− | |Rok produkcji= | + | |Rok produkcji=1965 |
− | | | + | |Ostatnie oznaczenie=WLs50-1697 |
− | |||
− | |||
− | |||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
− | |||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
− | | | + | |Ostatnie stacjonowanie=Bydgoszcz, ul. Olowiana 18 |
− | |Właściciel= | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |Uwagi= | + | |Właściciel=Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy |
− | + | |Uwagi=W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza. | |
− | |Opis=Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy | + | |Opis=Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy „Trans-Mot” w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej. W przyszłości ma być dla niej wybudowany tor do jazdy. |
− | | | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Fabryka Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza)|1965|2006}}{{Lw stacjonowanie|Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy|2006|nadal}} |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|zakładowy nr 1|1965|2006}} |
− | | | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1965|nadal}} |
+ | |Grafika=WLs40 1697 (2).JPG | ||
+ | |Opis grafiki=WLs50-1697 na pomniku przed bydgoską firmą "Trans-Mot" | ||
|Foto1=WLs40 1697 (1).JPG | |Foto1=WLs40 1697 (1).JPG | ||
|Foto2=WLs40 1697 (3).JPG | |Foto2=WLs40 1697 (3).JPG | ||
|Foto3=WLs40 1697 (4).JPG | |Foto3=WLs40 1697 (4).JPG | ||
+ | |Foto4=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 2.JPG | ||
+ | |Opis4=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 2 | ||
+ | |Foto5=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 3.JPG | ||
+ | |Opis5=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 3 | ||
+ | |Foto6=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 6.JPG | ||
+ | |Opis6=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 6 | ||
+ | |Foto7=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 7.JPG | ||
+ | |Opis7=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 7 | ||
+ | |Foto8=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 8.JPG | ||
+ | |Opis8=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 8 | ||
}} | }} | ||
* Informacje zebrane przez Artura Labuddę | * Informacje zebrane przez Artura Labuddę |
Aktualna wersja na dzień 09:42, 19 sty 2021
<<< WLs50
WLs50 1697
Stan: pomnik
Rok produkcji
1965
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Pomnik
Aktualne oznaczenie
WLs50-1697
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Bydgoszcz, ul. Olowiana 18
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Właściciel
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
Stacjonowanie
Fabryka Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) | 1965 | - | 2006 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy | 2006 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1965 | - | nadal |
Oznaczenie
zakładowy nr 1 | 1965 | - | 2006 |
Dodatkowe informacje
W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza.
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy „Trans-Mot” w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej. W przyszłości ma być dla niej wybudowany tor do jazdy.
Galeria
Źródła
- Informacje zebrane przez Artura Labuddę