Tabor:Lw-00858: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(lepsze zdjęcia) |
|||
Linia 16: | Linia 16: | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|409Da-026|1968|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|409Da-026|1968|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1968|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1968|nadal}} | ||
− | |Grafika=409Da-0262020.jpeg | + | |Grafika=Lok-Tor.jpg |
− | | | + | |Foto1=409Da-0262020.jpeg |
− | + | |Opis1=Lokomotywa manewruje z cysternami. | |
|Foto2=DSC02599manewrówka.JPG | |Foto2=DSC02599manewrówka.JPG | ||
− | | | + | |Foto3=409Da-026 z cysternami.jpg |
+ | |Opis3=2018 | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 12:13, 27 kwi 2021
<<< 409Da
409Da 026
Stan: sprawna
Rok produkcji
1968
Producent
ZASTAL Zielona Góra
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
409Da-026
Aktualny rozstaw
1435 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Oborniki Wielkopolskie
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Nieznany
Użytkownik
Lok-Tor
Właściciel
Lok-Tor
Stacjonowanie
Zakłady Tłuszczowe „Bielmar” Sp. z o. o w Bielsku Białej | 1968 | - | 2015 |
Lok-Tor | 2015 | - | nadal |
Rozstaw
1435 mm | 1968 | - | nadal |
Oznaczenie
409Da-026 | 1968 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Naprawa główna: Lok-Tor 4.02.2017r.
Szczegółowy opis i uwagi