Tabor:Lw-01119: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (dr red) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S64L | |Ostatni typ silnika=S64L | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Murzynowo |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Murzynowo|1957|2004}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-613|b/d|2004}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-613|b/d|2004}} | ||
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957| | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957|2004}} |
}} | }} |
Wersja z 13:16, 19 cze 2021
<<< WLs40
WLs40 613
Stan: złom
Rok produkcji
1957
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Rok złomowania
2004
Ostatnie oznaczenie
WLs40-613
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cegielnia Murzynowo
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
S64L
Stacjonowanie
Cegielnia Murzynowo | 1957 | - | 2004 |
Rozstaw
600 mm | 1957 | - | 2004 |
Oznaczenie
WLs40-613 | b/d | - | 2004 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła