Tabor:Lw-01489: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(uzupełnienie, przypis)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Sośnica"
 
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Sośnica"
 +
Wigierska Kolej Wąskotorowa w Płocicznie
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Opis=Według informacji podanej w "Świecie Kolei" nr 4/2001 lokomotywa o tym numerze trafiła w na przełomie lat 2000 i 2001 na Kolej Leśną w Płocicznie z bliżej nieokreślonej cegielni w okolicach Wrocławia. Ponadto w artykule podano rok budowy 1966<ref>[[Biblioteka:A-05657]]</ref>
 
|Opis=Według informacji podanej w "Świecie Kolei" nr 4/2001 lokomotywa o tym numerze trafiła w na przełomie lat 2000 i 2001 na Kolej Leśną w Płocicznie z bliżej nieokreślonej cegielni w okolicach Wrocławia. Ponadto w artykule podano rok budowy 1966<ref>[[Biblioteka:A-05657]]</ref>

Wersja z 20:35, 25 lip 2021


<<< WLs50

WLs50 1817

Stan: nieznany

Rok produkcji

1965

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

WLs50-1817

Aktualny rozstaw

550 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Kopalnia Węgla Kamiennego "Sośnica" Wigierska Kolej Wąskotorowa w Płocicznie

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Kopalnia Węgla Kamiennego "Sośnica" b/d - b/d

Rozstaw

550 mm 1965 - b/d

Oznaczenie

WLs50-1817 1965 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Według informacji podanej w "Świecie Kolei" nr 4/2001 lokomotywa o tym numerze trafiła w na przełomie lat 2000 i 2001 na Kolej Leśną w Płocicznie z bliżej nieokreślonej cegielni w okolicach Wrocławia. Ponadto w artykule podano rok budowy 1966[1]

Galeria