Tabor:Lw-01489: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(uzupełnienie, przypis) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Sośnica" | |Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Sośnica" | ||
+ | Wigierska Kolej Wąskotorowa w Płocicznie | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Opis=Według informacji podanej w "Świecie Kolei" nr 4/2001 lokomotywa o tym numerze trafiła w na przełomie lat 2000 i 2001 na Kolej Leśną w Płocicznie z bliżej nieokreślonej cegielni w okolicach Wrocławia. Ponadto w artykule podano rok budowy 1966<ref>[[Biblioteka:A-05657]]</ref> | |Opis=Według informacji podanej w "Świecie Kolei" nr 4/2001 lokomotywa o tym numerze trafiła w na przełomie lat 2000 i 2001 na Kolej Leśną w Płocicznie z bliżej nieokreślonej cegielni w okolicach Wrocławia. Ponadto w artykule podano rok budowy 1966<ref>[[Biblioteka:A-05657]]</ref> |
Wersja z 20:35, 25 lip 2021
<<< WLs50
WLs50 1817
Stan: nieznany
Rok produkcji
1965
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-1817
Aktualny rozstaw
550 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Kopalnia Węgla Kamiennego "Sośnica" Wigierska Kolej Wąskotorowa w Płocicznie
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Kopalnia Węgla Kamiennego "Sośnica" | b/d | - | b/d |
Rozstaw
550 mm | 1965 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs50-1817 | 1965 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Według informacji podanej w "Świecie Kolei" nr 4/2001 lokomotywa o tym numerze trafiła w na przełomie lat 2000 i 2001 na Kolej Leśną w Płocicznie z bliżej nieokreślonej cegielni w okolicach Wrocławia. Ponadto w artykule podano rok budowy 1966[1]