Tabor:Lw-00573: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Majdan | |Ostatnie stacjonowanie=Majdan | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | |Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | ||
|Właściciel=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | |Właściciel=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | ||
|Kolej=Bieszczadzka Kolej Leśna | |Kolej=Bieszczadzka Kolej Leśna | ||
|Uwagi=Kolor niebieski, żółty pas z białymi obwódkami, czołownice w pasy czarno-żółte. | |Uwagi=Kolor niebieski, żółty pas z białymi obwódkami, czołownice w pasy czarno-żółte. | ||
− | |Opis=Kolor niebieski. | + | |Opis=Kolor niebieski. |
− | + | * W Cukrowni Przeworsk nr zakładowy 2 | |
+ | * Do 2015: pomarańczowy pas, poziomy na ścianie czołowej i tylnej, czołownice w pasy czarno-białe (do 2012 roku dodatkowo reklamy Husqvarny). | ||
+ | * Od 2016: żółty pas z białymi obwódkami, tworzący "V" na ścianie przedniej i tylnej, żółte elementy, czołownice w pasy czarno-żółte. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Wożuczyn|1980|1990}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Przeworsk|1990|1998}}{{Lw stacjonowanie|Majdan|1998|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Wożuczyn|1980|1990}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Przeworsk|1990|1998}}{{Lw stacjonowanie|Majdan|1998|nadal}} | ||
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|CWO-Lyd2-01|1980|nadal}} | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|CWO-Lyd2-01|1980|nadal}}{{Lw oznaczenie|2|1990|1998}} |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}} | ||
− | |Grafika= | + | |Grafika=DSC08645cm6.JPG |
− | |Opis grafiki= | + | |Opis grafiki=08.10.2016 - CWO Lyd2-01 na terenie stacji Majdan. |
|Foto1=DSC01915am.JPG | |Foto1=DSC01915am.JPG | ||
− | |Opis1=2012 | + | |Opis1=05.05.2012 - CWO Lyd2-01 w Cisnej. Pomarańczowy pas, reklama Husqvarny. |
− | |Foto2=Lyd2-01 Majdan DSC02090.JPG | + | |Foto2=DSC02631am2345.JPG |
− | | | + | |Opis2=28.01.2012 - CWO Lyd2-01 na stacji w Majdanie. |
− | | | + | |Foto3=DSC02770bm1256.JPG |
− | | | + | |Opis3=28.01.2021 - CWO Lyd2-01 z pociągiem Dołżyca - Majdan przejeżdża przez Cisną. |
− | | | + | |Foto4=Lyd2-01 Majdan DSC02090.JPG |
− | | | + | |Opis4=2014 rok, pomarańczowy pas, czarno-białe czołownice. |
+ | |Foto5=File:Lyd2-01 BKL IMGP0810.jpg | ||
+ | |Opis5=2014 rok, pomarańczowy pas, poziomy na czole, czarno-białe czołownice. | ||
+ | |Foto6=Lyd2-01 Majdan DSC02077.JPG | ||
+ | |Opis6=2014 rok, pomarańczowy pas, poziomy na czole, czarno-białe czołownice. | ||
+ | |Foto7=DSC08641pabm6.JPG | ||
+ | |Opis7=08.10.2016 - CWO Lyd2-01 na terenie stacji Majdan. | ||
+ | |Foto8=File:Lyd2-01 DSC03421.JPG | ||
+ | |Opis8=2018 rok, żółty pas, tworzący "V" na czole, czarno-żółte czołownice. | ||
}} | }} | ||
+ | * [[Biblioteka:A-04431]] |
Aktualna wersja na dzień 08:56, 9 gru 2021
<<< L30H
L30H 24064
Stan: sprawna
Rok produkcji
1980
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
CWO-Lyd2-01
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Majdan
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Nieznany
Kolej
Bieszczadzka Kolej Leśna
Użytkownik
Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
Właściciel
Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
Stacjonowanie
Cukrownia Wożuczyn | 1980 | - | 1990 |
Cukrownia Przeworsk | 1990 | - | 1998 |
Majdan | 1998 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1980 | - | nadal |
Oznaczenie
CWO-Lyd2-01 | 1980 | - | nadal |
2 | 1990 | - | 1998 |
Dodatkowe informacje
Kolor niebieski, żółty pas z białymi obwódkami, czołownice w pasy czarno-żółte.
Szczegółowy opis i uwagi
Kolor niebieski.
- W Cukrowni Przeworsk nr zakładowy 2
- Do 2015: pomarańczowy pas, poziomy na ścianie czołowej i tylnej, czołownice w pasy czarno-białe (do 2012 roku dodatkowo reklamy Husqvarny).
- Od 2016: żółty pas z białymi obwódkami, tworzący "V" na ścianie przedniej i tylnej, żółte elementy, czołownice w pasy czarno-żółte.
Galeria
Źródła