Tabor:Lw-00232: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 66: | Linia 66: | ||
Dnia 11 czerwca 2013 lokomotywa została przewieziona do znajdującej się w Nowym Sączu firmy "Kol-Mag", gdzie została poddana naprawie głównej. Z Nowego Sącza powróciła do swojej macierzystej lokomotywowni dnia 8 sierpnia 2013. Naprawa, której koszt wyniósł 370 tysięcy złotych, została sfinansowana ze środków gmin, przez które przebiega do dziś linia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych, tj. przez Bytom, Tarnowskie Góry i Miasteczko Śląskie. | Dnia 11 czerwca 2013 lokomotywa została przewieziona do znajdującej się w Nowym Sączu firmy "Kol-Mag", gdzie została poddana naprawie głównej. Z Nowego Sącza powróciła do swojej macierzystej lokomotywowni dnia 8 sierpnia 2013. Naprawa, której koszt wyniósł 370 tysięcy złotych, została sfinansowana ze środków gmin, przez które przebiega do dziś linia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych, tj. przez Bytom, Tarnowskie Góry i Miasteczko Śląskie. | ||
− | <gallery widths=230 heights=180 perrow= | + | <gallery widths=230 heights=180 perrow=3 caption=""> |
Plik:Lxd2-374-karb1.jpg|Lxd2-374 na stacji Bytom Karb Wąskotorowy. | Plik:Lxd2-374-karb1.jpg|Lxd2-374 na stacji Bytom Karb Wąskotorowy. | ||
− | Plik:DSC07681am.JPG|Lxd2-374 po NG na stacji Bytom Karb Wąskotorowy. | + | Plik:DSC07681am.JPG|Lxd2-374 po NG na stacji Bytom Karb Wąskotorowy. |
+ | Plik:DSC07685am.JPG|Lxd2-374 po NG na stacji Bytom Karb Wąskotorowy. | ||
</gallery> | </gallery> | ||
{{clear}} | {{clear}} |
Wersja z 09:24, 2 paź 2013
L45H 24332 | |
Rok produkcji | 1981 |
Stan | sprawna |
Rok odstawienia | prawdopodobnie 1994 |
Obecne oznaczenie | Lxd2-374 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Bytom Karb Wąskotorowy |
Obecny (ostatni) typ silnika | Henschel |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
785 mm | 1981
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Maciejkowice | 1981 - 1989 |
Bytom Karb Wąskotorowy | 1989 - 1994 |
Bytom Rozbark | 1994 - 2009 [1] |
Bytom Karb Wąskotorowy | od 21.11.2009
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-374 | 1981
|
' |
Lokomotywa ta została odstawiona do rezerwy najprawdopodobniej w roku 1994 (aczkolwiek wg. relacji dawnych pracowników GKW była używana jeszcze w roku 2000). Po likwidacji Dyrekcji Kolei Dojazdowych została przekazana Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami PKP SA w Katowicach. W roku 2009 została przekazana miastu Bytom w zamian za zaległości podatkowe, a następnie, dzięki wsparciu finansowemu miasta Bytomia przetransportowana w dniu 21 listopada 2009 na terem WMD Bytom Karb.
Dnia 11 czerwca 2013 lokomotywa została przewieziona do znajdującej się w Nowym Sączu firmy "Kol-Mag", gdzie została poddana naprawie głównej. Z Nowego Sącza powróciła do swojej macierzystej lokomotywowni dnia 8 sierpnia 2013. Naprawa, której koszt wyniósł 370 tysięcy złotych, została sfinansowana ze środków gmin, przez które przebiega do dziś linia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych, tj. przez Bytom, Tarnowskie Góry i Miasteczko Śląskie.