Tabor:Lw-00047: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 14: | Linia 14: | ||
|Opis=Naprawa główna w 2001r. | |Opis=Naprawa główna w 2001r. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Złotoria"|1971|2001}}{{Lw stacjonowanie|Wigierska Kolej Wąskotorowa|2001|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Złotoria"|1971|2001}}{{Lw stacjonowanie|Wigierska Kolej Wąskotorowa|2001|nadal}} | ||
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|1971| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|1971|nadal}} |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|do dziś}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|do dziś}} | ||
}} | }} |
Wersja z 15:51, 13 lut 2022
<<< WLs50
WLs50 2160
Stan: sprawna
Rok produkcji
1971
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
brak oznaczeń
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Wigierska Kolej Wąskotorowa
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Kolej
Wigierska Kolej Wąskotorowa
Użytkownik
Wigierska Kolej Wąskotorowa
Stacjonowanie
Cegielnia "Złotoria" | 1971 | - | 2001 |
Wigierska Kolej Wąskotorowa | 2001 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1971 | - | do dziś |
Oznaczenie
b/d | 1971 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Naprawa główna w 2001r.
Galeria
Źródła