Tabor:Lw-00052: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Zastępowanie tekstu - "Typ=WLs40" na "") |
(drobne ulepsz.) |
||
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | | | + | |Stan=Odstawiona |
− | | | + | |Producent=ZNTK Poznań |
− | | | + | |Typ=WLs50 |
|Numer=2279 | |Numer=2279 | ||
|Rok produkcji=1974 | |Rok produkcji=1974 | ||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=WLs50-2279 | |Ostatnie oznaczenie=WLs50-2279 | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
− | |||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
− | | | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Bielowice" |
− | | | + | |Ostatni kraj=Polska |
+ | |Uwagi=Lokomotywa posiada szarą malaturę. | ||
+ | |Opis=Rok 1974 według T. Mleczka<ref name=mlecz>[[Biblioteka:A-06704|"Świat Kolei" 12/2002 s.6]]</ref>, 1973 według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 164</ref>. Kolor szary; w 2002 w stanie uszkodzonym<ref name=mlecz/>. | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Bielowice"|1974|2011}}{{Lw stacjonowanie|Prywatny właściciel|2011|nadal}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2279|b/d|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2279|b/d|nadal}} | ||
− | | | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1974|nadal}} |
}} | }} | ||
+ | * [[Biblioteka:A-06704]] |
Aktualna wersja na dzień 13:08, 10 wrz 2022
<<< WLs50
WLs50 2279
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1974
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
WLs50-2279
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia "Bielowice"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cegielnia "Bielowice" | 1974 | - | 2011 |
Prywatny właściciel | 2011 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1974 | - | nadal |
Oznaczenie
WLs50-2279 | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Lokomotywa posiada szarą malaturę.
Szczegółowy opis i uwagi
Rok 1974 według T. Mleczka[1], 1973 według B. Pokropińskiego[2]. Kolor szary; w 2002 w stanie uszkodzonym[1].
Galeria
Źródła
- ↑ 1,0 1,1 "Świat Kolei" 12/2002 s.6
- ↑ Bogdan Pokropiński: Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009, s. 164