Tabor:Lw-00532: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Aktualizacja) |
m (aktualizacja) |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 B | |Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 B | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Tabor Dębica |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych | |Właściciel=Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych |
Wersja z 10:27, 21 lut 2023
<<< L30H
L30H 23391
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1977
Producent
FAUR
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
Lyd2-062
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Tabor Dębica
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Maybach MB 836 B
Właściciel
Fundacja Galicyjskich Dróg Żelaznych
Stacjonowanie
Cementownia Grodziec | 1977 | - | 1980 |
Białośliwie Wąsk. | 1980 | - | 2015 |
Firma "TransMot" w Bygoszczy | 2015 | - | 2023 |
Tabor Dębica | 2023 | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1977 | - | nadal |
Oznaczenie
CGR-Lyd2-02 | 1977 | - | 1980 |
Lyd2-062 | 1980 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Kolor niebieski
Szczegółowy opis i uwagi
- 21 lutego 2023 przewieziona do firmy Tabor Dębica
- Maszyna sprzedana firmie "TransMot" z Bydgoszczy w roku 2015
Galeria
Źródła