Tabor:Lw-00034: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Robot automatycznie zastąpił tekst (-Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu +Producent=ZNTK Poznań)) |
|||
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | | | + | |Stan=Złom |
+ | |Producent=ZNTK Poznań | ||
|Typ=2WLs50 | |Typ=2WLs50 | ||
− | |||
|Numer=1773 | |Numer=1773 | ||
|Rok produkcji=1965 | |Rok produkcji=1965 | ||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=b/d | |Ostatnie oznaczenie=b/d | ||
|Ostatni rozstaw=900 mm | |Ostatni rozstaw=900 mm | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatni typ silnika=S324HL |
− | |Ostatni | + | |Ostatnie stacjonowanie=KGHM "Polkowice" (Zakład "Rudna") |
− | | | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d| | + | |Opis=Według P. Jakuboszczaka, sprzedana do KGHM Polkowice dopiero w 1976 (s. 34) lub 1978 (s.35)<ref>[[Biblioteka:A-00074]]</ref>. |
− | | | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku w Chorzowie|1965|1976}}{{Lw stacjonowanie|KGHM "Polkowice" (Zakład "Rudna")|1976|b/d}} |
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|900 mm|1965|b/d}} | ||
}} | }} | ||
{{cytuj pismo | nazwisko = Soida| imię = Krzysztof| autor link = | tytuł = Kolej parkowa w Chorzowie| czasopismo = Koleje Małe i Duże| wolumin = 7| wydanie = 5/2001| strony = 57| data = | wydawca = Apland sp. z o.o.| miejsce = Katowice| issn =1641-117X | doi = }} | {{cytuj pismo | nazwisko = Soida| imię = Krzysztof| autor link = | tytuł = Kolej parkowa w Chorzowie| czasopismo = Koleje Małe i Duże| wolumin = 7| wydanie = 5/2001| strony = 57| data = | wydawca = Apland sp. z o.o.| miejsce = Katowice| issn =1641-117X | doi = }} |
Aktualna wersja na dzień 20:57, 25 maj 2024
<<< 2WLs50
2WLs50 1773
Stan: złom
Rok produkcji
1965
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
b/d
Ostatni rozstaw
900 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
KGHM "Polkowice" (Zakład "Rudna")
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku w Chorzowie | 1965 | - | 1976 |
KGHM "Polkowice" (Zakład "Rudna") | 1976 | - | b/d |
Rozstaw
900 mm | 1965 | - | b/d |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Według P. Jakuboszczaka, sprzedana do KGHM Polkowice dopiero w 1976 (s. 34) lub 1978 (s.35)[1].
Krzysztof Soida. Kolej parkowa w Chorzowie. „Koleje Małe i Duże”. 7 (5/2001), s. 57. Katowice: Apland sp. z o.o.. ISSN 1641-117X.