Tabor:Lw-00034: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=KGHM "Polkowice" (Zakład "Rudna") | |Ostatnie stacjonowanie=KGHM "Polkowice" (Zakład "Rudna") | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |Opis=Według P. Jakuboszczaka, sprzedana do KGHM Polkowice dopiero w 1976<ref>[[Biblioteka:A-00074]]</ref>. | + | |Opis=Według P. Jakuboszczaka, sprzedana do KGHM Polkowice dopiero w 1976 (s. 34) lub 1978 (s.35)<ref>[[Biblioteka:A-00074]]</ref>. |
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku w Chorzowie|1965|1976}}{{Lw stacjonowanie|KGHM "Polkowice" (Zakład "Rudna")|1976|b/d}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku w Chorzowie|1965|1976}}{{Lw stacjonowanie|KGHM "Polkowice" (Zakład "Rudna")|1976|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} |
Aktualna wersja na dzień 20:57, 25 maj 2024
<<< 2WLs50
2WLs50 1773
Stan: złom
Rok produkcji
1965
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
b/d
Ostatni rozstaw
900 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
KGHM "Polkowice" (Zakład "Rudna")
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku w Chorzowie | 1965 | - | 1976 |
KGHM "Polkowice" (Zakład "Rudna") | 1976 | - | b/d |
Rozstaw
900 mm | 1965 | - | b/d |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Według P. Jakuboszczaka, sprzedana do KGHM Polkowice dopiero w 1976 (s. 34) lub 1978 (s.35)[1].
Krzysztof Soida. Kolej parkowa w Chorzowie. „Koleje Małe i Duże”. 7 (5/2001), s. 57. Katowice: Apland sp. z o.o.. ISSN 1641-117X.