Tabor:Lw-00034: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 10: Linia 10:
 
|Ostatnie stacjonowanie=KGHM "Polkowice" (Zakład "Rudna")
 
|Ostatnie stacjonowanie=KGHM "Polkowice" (Zakład "Rudna")
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
|Opis=Według P. Jakuboszczaka, sprzedana do KGHM Polkowice dopiero w 1976<ref>[[Biblioteka:A-00074]]</ref>.
+
|Opis=Według P. Jakuboszczaka, sprzedana do KGHM Polkowice dopiero w 1976 (s. 34) lub 1978 (s.35)<ref>[[Biblioteka:A-00074]]</ref>.
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku w Chorzowie|1965|1976}}{{Lw stacjonowanie|KGHM "Polkowice" (Zakład "Rudna")|1976|b/d}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku w Chorzowie|1965|1976}}{{Lw stacjonowanie|KGHM "Polkowice" (Zakład "Rudna")|1976|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}

Aktualna wersja na dzień 20:57, 25 maj 2024


<<< 2WLs50

2WLs50 1773

Stan: złom

Rok produkcji

1965

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Złom


Ostatnie oznaczenie

b/d

Ostatni rozstaw

900 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

KGHM "Polkowice" (Zakład "Rudna")

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku w Chorzowie 1965 - 1976
KGHM "Polkowice" (Zakład "Rudna") 1976 - b/d

Rozstaw

900 mm 1965 - b/d

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Według P. Jakuboszczaka, sprzedana do KGHM Polkowice dopiero w 1976 (s. 34) lub 1978 (s.35)[1].

Galeria

Krzysztof Soida. Kolej parkowa w Chorzowie. „Koleje Małe i Duże”. 7 (5/2001), s. 57. Katowice: Apland sp. z o.o.. ISSN 1641-117X.