Tabor:Lw-00616: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00616 na Tabor:Lw-00616, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
(aktualizacja)
 
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Złom
 +
|Producent=FAUR
 
|Typ=A20D-P
 
|Typ=A20D-P
 
|Numer=25193
 
|Numer=25193
 
|Rok produkcji=1986
 
|Rok produkcji=1986
|Stan=Wrak
+
|Rok złomowania=2024
 
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-217
 
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-217
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 +
|Ostatni typ silnika=D2516HMU
 
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice
 
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice
|Ostatni typ silnika=D2516HMU
+
|Ostatni kraj=Polska
|Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa
 
 
|Użytkownik=-
 
|Użytkownik=-
 
|Właściciel=PKP Nieruchomości
 
|Właściciel=PKP Nieruchomości
 +
|Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa
 
|Uwagi=Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. Według zdjęć sprzed kilku - kilkunastu lat, był w najlepszym stanie z krośniewickich wraków MBxd2. Stan aktualny nieznany.
 
|Uwagi=Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. Według zdjęć sprzed kilku - kilkunastu lat, był w najlepszym stanie z krośniewickich wraków MBxd2. Stan aktualny nieznany.
|Opis=Ze względu na awaryjność odstawiony już w latach 90-tych XX w. razem z wagonami 214, 215 i 219. Wszystkie służyły jako magazyny części zamiennych a następnie były rozkradane z części przez złodziei. Prawdopodobny właściciel - PKP Nieruchomości.
+
|Opis=*Zezłomowany przez PKP Nieruchomości w okresie pomiędzy 28 a 30 sierpnia 2024
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|nadal}}
+
* Ze względu na awaryjność odstawiony już w latach 90-tych XX w. razem z wagonami 214, 215 i 219. Wszystkie służyły jako magazyny części zamiennych a następnie były rozkradane z części przez złodziei. Prawdopodobny właściciel - PKP Nieruchomości.
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-217|1986|nadal}}
+
* Wg informacji zawartych w "Stalowych Szlakach" nr 4/1990 wagon o tym numerze fabrycznym nosił numer taborowy 219
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1986|nadal}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1986|2024}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-217|1986|2024}}
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|2024}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 17:27, 4 wrz 2024


<<< A20D-P

A20D-P 25193

Stan: złom

Rok produkcji

1986

Producent

FAUR

Stan

Złom

Rok złomowania

2024

Ostatnie oznaczenie

MBxd2-217

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Krośniewice

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

D2516HMU

Stacjonowanie

Krośniewice 1986 - 2024

Rozstaw

750 mm 1986 - 2024

Oznaczenie

MBxd2-217 1986 - 2024

Dodatkowe informacje

Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione. Według zdjęć sprzed kilku - kilkunastu lat, był w najlepszym stanie z krośniewickich wraków MBxd2. Stan aktualny nieznany.

Szczegółowy opis i uwagi

  • Zezłomowany przez PKP Nieruchomości w okresie pomiędzy 28 a 30 sierpnia 2024
  • Ze względu na awaryjność odstawiony już w latach 90-tych XX w. razem z wagonami 214, 215 i 219. Wszystkie służyły jako magazyny części zamiennych a następnie były rozkradane z części przez złodziei. Prawdopodobny właściciel - PKP Nieruchomości.
  • Wg informacji zawartych w "Stalowych Szlakach" nr 4/1990 wagon o tym numerze fabrycznym nosił numer taborowy 219

Galeria

Źródła