Tabor:Lw-00378: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
(aktualizacja)
 
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 5 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Sprawna
 +
|Producent=Fablok
 
|Typ=WLs150
 
|Typ=WLs150
 
|Numer=7233
 
|Numer=7233
 
|Rok produkcji=1966
 
|Rok produkcji=1966
|Grafika=Obraz 309am.jpg
 
|Opis grafiki=Lyd1-309 w hali parowozowni Bytom Karb
 
|Stan=W trakcie remontu
 
|Rok odstawienia=2014
 
 
|Ostatnie oznaczenie=Lyd1-309
 
|Ostatnie oznaczenie=Lyd1-309
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Wola DSR150
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A
+
|Ostatni kraj=Polska
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
 
 
|Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych
 
|Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych
 
|Właściciel=Urząd Miasta Bytomia
 
|Właściciel=Urząd Miasta Bytomia
|Opis=Ze względu na znaczny stopień zużycia lokomotywa została odstawiona w roku 2014, a od roku 2015 przechodzi naprawę główną. Większość prac została wykonana siłami własnymi Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na terenie Parowozowni Bytom Karb, pozostałą część prac (na zlecenie i koszt stowarzyszenia) wykonuje firma "Kolmag" z Nowego Sącza. Przewidywana data ponownego oddania do eksploatacji: jesień 2017
+
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
 +
|Opis=* Przywrócona do ruchu 6 września 2024
 +
* Odstawiona w pierwszej połowie sierpnia 2023 ze względu na awarię wału napędowego
 +
* Ze względu na znaczny stopień zużycia lokomotywa została odstawiona w roku 2014, a w latach 2015-2017 przechodziła naprawę główną. Większość prac została wykonana siłami własnymi Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na terenie Parowozowni Bytom Karb, pozostałą część prac (na zlecenie i koszt stowarzyszenia) wykonałą firma "Kolmag" z Nowego Sącza. Lokomotywa powróciła na stację macierzystą 31 sierpnia 2017.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1966|1969}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|1969|1970}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1970|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd1-309|1966|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|nadal}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd1-309|1966|nadal}}
+
|Grafika=20170931-Lyd1-309-1.jpg
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1966|1969}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|1969|1970}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1970|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|nadal}}
+
|Opis grafiki=Lyd1-309 na torach głównych stacji Bytom Karb Wąskotorowy tuż po przybyciu z firmy KOL-MAG w Nowym Sączu, gdzie przechodziła naprawę główną
|Foto1=35am.jpg
+
|Foto2=Plik:35am.jpg
|Opis1=18.07.2006 - Lyd1-309 przed lokomotywownią Bytom Karb Wąsk.
+
|Opis2=18.07.2006 - Lyd1-309 przed lokomotywownią Bytom Karb Wąsk.
 +
|Foto3=Obraz 309am.jpg
 +
|Opis3=Lyd1-309 jeszcze przed naprawą główną stoi w hali Parowozowni Bytom Karb
 +
|Foto4=MSZ-Enkol-00019.JPG
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 16:48, 6 wrz 2024


<<< WLs150

WLs150 7233

Stan: sprawna

20170931-Lyd1-309-1.jpg

Lyd1-309 na torach głównych stacji Bytom Karb Wąskotorowy tuż po przybyciu z firmy KOL-MAG w Nowym Sączu, gdzie przechodziła naprawę główną

Rok produkcji

1966

Producent

Fablok

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lyd1-309

Aktualny rozstaw

785 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Bytom Karb Wąskotorowy

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola DSR150

Kolej

Górnośląskie Koleje Wąskotorowe

Użytkownik

Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych

Właściciel

Urząd Miasta Bytomia

Stacjonowanie

Bytom Karb Wąskotorowy 1966 - 1969
Rudy 1969 - 1970
Maciejkowice 1970 - 1989
Bytom Karb Wąskotorowy 1989 - nadal

Rozstaw

785 mm 1966 - nadal

Oznaczenie

Lyd1-309 1966 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

  • Przywrócona do ruchu 6 września 2024
  • Odstawiona w pierwszej połowie sierpnia 2023 ze względu na awarię wału napędowego
  • Ze względu na znaczny stopień zużycia lokomotywa została odstawiona w roku 2014, a w latach 2015-2017 przechodziła naprawę główną. Większość prac została wykonana siłami własnymi Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na terenie Parowozowni Bytom Karb, pozostałą część prac (na zlecenie i koszt stowarzyszenia) wykonałą firma "Kolmag" z Nowego Sącza. Lokomotywa powróciła na stację macierzystą 31 sierpnia 2017.

Galeria

Źródła