Tabor:Lw-00378: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę WLs150/7233 do Tabor:Lw-00378: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje) |
(aktualizacja) |
||
(Nie pokazano 8 wersji utworzonych przez 5 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
+ | |Producent=Fablok | ||
|Typ=WLs150 | |Typ=WLs150 | ||
|Numer=7233 | |Numer=7233 | ||
|Rok produkcji=1966 | |Rok produkcji=1966 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=Lyd1-309 | |Ostatnie oznaczenie=Lyd1-309 | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Wola DSR150 | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |||
|Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych | |Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych | ||
|Właściciel=Urząd Miasta Bytomia | |Właściciel=Urząd Miasta Bytomia | ||
− | |Opis=Ze względu na znaczny stopień zużycia lokomotywa została odstawiona w roku 2014, a w latach 2015-2017 przechodziła naprawę główną. Większość prac została wykonana siłami własnymi Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na terenie Parowozowni Bytom Karb, pozostałą część prac (na zlecenie i koszt stowarzyszenia) wykonałą firma "Kolmag" z Nowego Sącza. Lokomotywa powróciła na stację macierzystą 31 sierpnia 2017. | + | |Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe |
+ | |Opis=* Przywrócona do ruchu 6 września 2024 | ||
+ | * Odstawiona w pierwszej połowie sierpnia 2023 ze względu na awarię wału napędowego | ||
+ | * Ze względu na znaczny stopień zużycia lokomotywa została odstawiona w roku 2014, a w latach 2015-2017 przechodziła naprawę główną. Większość prac została wykonana siłami własnymi Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na terenie Parowozowni Bytom Karb, pozostałą część prac (na zlecenie i koszt stowarzyszenia) wykonałą firma "Kolmag" z Nowego Sącza. Lokomotywa powróciła na stację macierzystą 31 sierpnia 2017. | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1966|1969}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|1969|1970}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1970|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd1-309|1966|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|nadal}} | ||
− | | | + | |Grafika=20170931-Lyd1-309-1.jpg |
− | | | + | |Opis grafiki=Lyd1-309 na torach głównych stacji Bytom Karb Wąskotorowy tuż po przybyciu z firmy KOL-MAG w Nowym Sączu, gdzie przechodziła naprawę główną |
− | | | + | |Foto2=Plik:35am.jpg |
− | | | + | |Opis2=18.07.2006 - Lyd1-309 przed lokomotywownią Bytom Karb Wąsk. |
+ | |Foto3=Obraz 309am.jpg | ||
+ | |Opis3=Lyd1-309 jeszcze przed naprawą główną stoi w hali Parowozowni Bytom Karb | ||
+ | |Foto4=MSZ-Enkol-00019.JPG | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 16:48, 6 wrz 2024
<<< WLs150
WLs150 7233
Stan: sprawna
Lyd1-309 na torach głównych stacji Bytom Karb Wąskotorowy tuż po przybyciu z firmy KOL-MAG w Nowym Sączu, gdzie przechodziła naprawę główną
Rok produkcji
1966
Producent
Fablok
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lyd1-309
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Bytom Karb Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola DSR150
Kolej
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
Użytkownik
Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych
Właściciel
Urząd Miasta Bytomia
Stacjonowanie
Bytom Karb Wąskotorowy | 1966 | - | 1969 |
Rudy | 1969 | - | 1970 |
Maciejkowice | 1970 | - | 1989 |
Bytom Karb Wąskotorowy | 1989 | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1966 | - | nadal |
Oznaczenie
Lyd1-309 | 1966 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
- Przywrócona do ruchu 6 września 2024
- Odstawiona w pierwszej połowie sierpnia 2023 ze względu na awarię wału napędowego
- Ze względu na znaczny stopień zużycia lokomotywa została odstawiona w roku 2014, a w latach 2015-2017 przechodziła naprawę główną. Większość prac została wykonana siłami własnymi Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na terenie Parowozowni Bytom Karb, pozostałą część prac (na zlecenie i koszt stowarzyszenia) wykonałą firma "Kolmag" z Nowego Sącza. Lokomotywa powróciła na stację macierzystą 31 sierpnia 2017.