Tabor:Lw-00047: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę Tabor:Lw-00047 na XTabor:Lw-00047, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
 
(Nie pokazano 15 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
|Stan=Sprawna
+
|Stan=W trakcie remontu
 
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
 
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
 
|Typ=WLs50
 
|Typ=WLs50
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
|Ostatnie stacjonowanie=Wigierska Kolej Wąskotorowa
+
|Ostatnie stacjonowanie=Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno
 +
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Użytkownik=Wigierska Kolej Wąskotorowa
 +
|Właściciel=Wigierska Kolej Wąskotorowa
 
|Kolej=Wigierska Kolej Wąskotorowa
 
|Kolej=Wigierska Kolej Wąskotorowa
|Opis=Naprawa główna w 2001r.
+
|Uwagi=Kolor szary
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Złotoria" k. Białego stoku|1971|2001}}{{Lw stacjonowanie|Wigierska Kolej Wąskotorowa|2001|do dziś}}
+
|Opis=Cegielnia Złotoria według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009</ref>. Lokomotywa przybyła z cegielni do Płociczna w stanie sprawnym przed 2003 rokiem<ref name=sk203/>. W 2003 lokomotywa została skierowana do naprawy i zamierzano wymienić pogiętą budkę<ref name=sk203>[[Biblioteka:A-06836|"Świat Kolei" 2/2003]], s. 6</ref>. Brak informacji o ukończeniu remontu, a lokomotywa nie była używana do służby liniowej na kolei. Według informacji pracowników, kolor szary, a w 2024 roku lokomotywa nadal znajdowała się w remoncie.
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|1971|do dziś}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Złotoria"|1971|2001}}{{Lw stacjonowanie|Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno|2001|nadal}}
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|do dziś}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|1971|nadal}}
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|nadal}}
 +
|Grafika=WLs50 2160 210306.jpg
 +
|Opis grafiki=WLs50-2160, wrzesień 2024
 +
|Foto1=WLs50-2160 IMG 20240904 210220.jpg
 
}}
 
}}
 +
* [[Biblioteka:A-06836]]

Aktualna wersja na dzień 21:41, 7 paź 2024


<<< WLs50

WLs50 2160

Stan: w trakcie remontu

WLs50 2160 210306.jpg

WLs50-2160, wrzesień 2024

Rok produkcji

1971

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

W trakcie remontu


Aktualne oznaczenie

brak oznaczeń

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Kolej

Wigierska Kolej Wąskotorowa

Użytkownik

Wigierska Kolej Wąskotorowa

Właściciel

Wigierska Kolej Wąskotorowa

Stacjonowanie

Cegielnia "Złotoria" 1971 - 2001
Wigierska Kolej Wąskotorowa, Płociczno 2001 - nadal

Rozstaw

600 mm 1971 - nadal

Oznaczenie

b/d 1971 - nadal

Dodatkowe informacje

Kolor szary

Szczegółowy opis i uwagi

Cegielnia Złotoria według B. Pokropińskiego[1]. Lokomotywa przybyła z cegielni do Płociczna w stanie sprawnym przed 2003 rokiem[2]. W 2003 lokomotywa została skierowana do naprawy i zamierzano wymienić pogiętą budkę[2]. Brak informacji o ukończeniu remontu, a lokomotywa nie była używana do służby liniowej na kolei. Według informacji pracowników, kolor szary, a w 2024 roku lokomotywa nadal znajdowała się w remoncie.

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński: Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009
  2. 2,0 2,1 "Świat Kolei" 2/2003, s. 6