Tabor:Lw-00246: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
m (Zmiana miejsca stacjonowania) |
||
| (Nie pokazano 18 wersji utworzonych przez 10 użytkowników) | |||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
| + | |Stan=Sprawna | ||
| + | |Producent=FAUR | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=24507 | |Numer=24507 | ||
|Rok produkcji=1982 | |Rok produkcji=1982 | ||
| − | |||
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-343 | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-343 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
| − | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatni typ silnika=Wola H12A |
| − | |Ostatni | + | |Ostatnie stacjonowanie=Gniezno Wąskotorowe |
| − | |Kolej= | + | |Ostatni kraj=Polska |
| − | |Opis=Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''24507''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1982. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-343'''. Została przydzielona do pracy na | + | |Właściciel=Starostwo Powiatowe w Gnieźnie |
| + | |Kolej=Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa | ||
| + | |Opis=* Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''24507''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1982. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-343'''. Została przydzielona do pracy na Kujawskich Kolejach Dojazdowych, do lokomotywowni w Sompolnie. Okresowo pracowała także w Dobrym Kujawskim. 04 października 2002 została przekazana do Gniezna. 28 maja 2014 wypożyczona na Średzką Kolej Powiatową w związku z końcem ważności rewizji średzkiego parowozu Px48-1756 i koniecznością zastąpienia go w prowadzeniu pociągów. Do Gniezna wróciła 29 grudnia 2014 roku. 29 maja 2015 została przewieziona na Krośnicka Kolej Wąskotorową, gdzie przebywała do 4 lutego 2016 roku. | ||
| + | * Dnia 29 września 2001 lokomotywa ta uległa wykolejeniu na szlaku Przystronie - Lipiany. Do wypadku doszło wskutek najechania na przeszkodę ułożoną na torach przez nieznanych sprawców<ref>[[Biblioteka:A-05977]]</ref> | ||
| + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Sompolno|1982-05-17|2002}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|2002-10-04|2014}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Miasto|2014-05-29|2014}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|2014-12-29|2015}}{{Lw stacjonowanie|Krośnice|2015-05-29|2016}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|2016-02-04|2018-04-25}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Miasto|2018-04-25|2021}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|2021|nadal}} | ||
| + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-343|1982|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1982|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1982|nadal}} | ||
| − | | | + | |Grafika=Lxd2-343 w Śnieciskach.jpeg |
| − | | | + | |Opis grafiki=Lxd2-343 w Śnieciskach |
| + | |Foto1=Lxd2-343-sompolno.jpg | ||
| + | |Opis1=03.06.1997 - Sompolno, pociąg pospieszny z Gniezna z lokomotywą Lxd2-343 skończył bieg. Za chwilę zostaną odłączone wagony bezpośrednie do Wierzbinka. Foto: Tomasz Gieżyński | ||
}} | }} | ||
Aktualna wersja na dzień 10:15, 4 lip 2025
<<< L45H
L45H 24507
Stan: sprawna
Rok produkcji
1982
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-343
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Gniezno Wąskotorowe
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa
Właściciel
Starostwo Powiatowe w Gnieźnie
Stacjonowanie
| Sompolno | 1982-05-17 | - | 2002 |
| Gniezno Wąskotorowe | 2002-10-04 | - | 2014 |
| Środa Wielkopolska Miasto | 2014-05-29 | - | 2014 |
| Gniezno Wąskotorowe | 2014-12-29 | - | 2015 |
| Krośnice | 2015-05-29 | - | 2016 |
| Gniezno Wąskotorowe | 2016-02-04 | - | 2018-04-25 |
| Środa Wielkopolska Miasto | 2018-04-25 | - | 2021 |
| Gniezno Wąskotorowe | 2021 | - | nadal |
Rozstaw
| 750 mm | 1982 | - | nadal |
Oznaczenie
| Lxd2-343 | 1982 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
- Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 24507 została wyprodukowana dla PKP w roku 1982. Nadano jej oznaczenie Lxd2-343. Została przydzielona do pracy na Kujawskich Kolejach Dojazdowych, do lokomotywowni w Sompolnie. Okresowo pracowała także w Dobrym Kujawskim. 04 października 2002 została przekazana do Gniezna. 28 maja 2014 wypożyczona na Średzką Kolej Powiatową w związku z końcem ważności rewizji średzkiego parowozu Px48-1756 i koniecznością zastąpienia go w prowadzeniu pociągów. Do Gniezna wróciła 29 grudnia 2014 roku. 29 maja 2015 została przewieziona na Krośnicka Kolej Wąskotorową, gdzie przebywała do 4 lutego 2016 roku.
- Dnia 29 września 2001 lokomotywa ta uległa wykolejeniu na szlaku Przystronie - Lipiany. Do wypadku doszło wskutek najechania na przeszkodę ułożoną na torach przez nieznanych sprawców[1]
Galeria