Tabor:Lw-00095: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (drobne redakcyjne) |
(Anulowanie wersji 80953 autorstwa 46.134.153.105 (dyskusja)) Znacznik: Anulowanie edycji |
||
(Nie pokazano 21 wersji utworzonych przez 6 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Lw metryka pojazdu |
− | + | |Stan=Złom | |
+ | |Producent=FAUR | ||
+ | |Typ=L45H | ||
+ | |Numer=20566 | ||
+ | |Rok produkcji=1967 | ||
+ | |Rok złomowania=2001 | ||
+ | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-370 | ||
+ | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
+ | |Opis=Dnia 28 grudnia 1991 na szlaku Bytków - Paulinia (w kilometrze 21,372) wykolejeniu jednym wózkiem uległa lokomotywa Lxd2-370. Przyczyną wykolejenia było zalodzenie rowków w przejeździe. Przerwa w ruchu trwała 5 godzin i 40 minut<ref>[[Biblioteka:A-04545]]</ref> | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rudy|1968|1973}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1973|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1989|2001}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-351|1967|1995}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-370|1995|2001}} | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|2001}} | ||
+ | |Grafika=Lxd2-351 1981 fot-KSoida1.jpg | ||
+ | |Opis grafiki=Stacja Gliwice Trynek, rok 1981. Lxd2-351 na czele pociągu pasażerskiego oczekuje na odjazd w kierunku Rud Raciborskich | ||
+ | |Foto1=Lxd2-351-rozbark.jpg | ||
+ | |Opis1=Lxd2-351 podczas naprawy w Hali Napraw Lokomotyw Spalinowych nr 1 na terenie Warsztatów Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych w Bytomiu - Rozbarku. Data nieznana | ||
+ | }} | ||
[[Kategoria:L45H]] | [[Kategoria:L45H]] |
Aktualna wersja na dzień 19:49, 24 cze 2023
<<< L45H
L45H 20566
Stan: złom
Stacja Gliwice Trynek, rok 1981. Lxd2-351 na czele pociągu pasażerskiego oczekuje na odjazd w kierunku Rud Raciborskich
Rok produkcji
1967
Producent
FAUR
Stan
Złom
Rok złomowania
2001
Ostatnie oznaczenie
Lxd2-370
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Bytom Rozbark
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
Wola H12A
Stacjonowanie
Rudy | 1968 | - | 1973 |
Maciejkowice | 1973 | - | 1989 |
Bytom Rozbark | 1989 | - | 2001 |
Rozstaw
785 mm | 1967 | - | 2001 |
Oznaczenie
Lxd2-351 | 1967 | - | 1995 |
Lxd2-370 | 1995 | - | 2001 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Dnia 28 grudnia 1991 na szlaku Bytków - Paulinia (w kilometrze 21,372) wykolejeniu jednym wózkiem uległa lokomotywa Lxd2-370. Przyczyną wykolejenia było zalodzenie rowków w przejeździe. Przerwa w ruchu trwała 5 godzin i 40 minut[1]
Galeria