Archiwum:Telegram w sprawie wagonu MBd1-281: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie artykułu w archiwum) |
m (zmiana tytułu) |
||
| (Nie pokazano 5 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| − | ''' | + | {{Teczka w archiwum |
| + | |Tytuł teczki=Telefonogram z dnia 8 czerwca 2000 w sprawie historii wagonu motorowego MBd1-281 | ||
| + | |Data początkowa=2000 | ||
| + | |Data końcowa=2000 | ||
| + | |Sygnatura teczki=AT-00040 | ||
| + | |Słowa kluczowe=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe, pojazdy trakcyjne, wagony silnikowe | ||
| + | }} | ||
| + | '''Telegram z dnia 8 czerwca 2000 w sprawie historii wagonu motorowego MBd1-281''' - telefonogram został wysłany z Zamiejscowego Wydziału Kolei Dojazdowych w Bytomiu przez nieznanego nadawcę używającego ówczesnego bytomskiego kolejowego numeru telefonu 319 do nieznanego odbiorcy. Nadawca w treści telefonogramu dość szczegółowo zaprezentował historię tego wagonu. | ||
| Linia 15: | Linia 22: | ||
Plik:Mbd1-281-karb1.jpg|Opisywany wagon na stacji Bytom Karb Wąskotorowy dnia 11.06.2011 | Plik:Mbd1-281-karb1.jpg|Opisywany wagon na stacji Bytom Karb Wąskotorowy dnia 11.06.2011 | ||
</gallery> | </gallery> | ||
| + | |||
| + | [[Kategoria:Pozostałe dokumenty]] | ||
| + | [[Kategoria:Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | ||
Aktualna wersja na dzień 21:06, 12 mar 2017
| Telegram w sprawie wagonu MBd1-281 | |
|---|---|
| Tytuł teczki | Telefonogram z dnia 8 czerwca 2000 w sprawie historii wagonu motorowego MBd1-281 |
| Data początkowa | 2000 |
| Data końcowa | 2000 |
| Sygnatura teczki | AT-00040 |
| Słowa kluczowe | Górnośląskie Koleje Wąskotorowe, pojazdy trakcyjne, wagony silnikowe |
Telegram z dnia 8 czerwca 2000 w sprawie historii wagonu motorowego MBd1-281 - telefonogram został wysłany z Zamiejscowego Wydziału Kolei Dojazdowych w Bytomiu przez nieznanego nadawcę używającego ówczesnego bytomskiego kolejowego numeru telefonu 319 do nieznanego odbiorcy. Nadawca w treści telefonogramu dość szczegółowo zaprezentował historię tego wagonu.
Materiał zeskanował i udostępnił Jacek Fink-Finowicki, pochodzi on też z Jego zbiorów.