Tabor:Lw-00097: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(nowy)
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00097 na Tabor:Lw-00097, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
 
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Lw testowy2
+
{{Lw metryka pojazdu
 
|Typ=L45H
 
|Typ=L45H
 
|Numer=20568
 
|Numer=20568
 +
|Producent=FAUR
 
|Rok produkcji=1967
 
|Rok produkcji=1967
 
|Stan=Złom
 
|Stan=Złom
Linia 8: Linia 9:
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark
|Ostatni typ silnika=MAybach MB 836 Bb
+
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|1995}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|1995}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-353|1968|1995}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-353|1968|1995}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rudy|1968|1990}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1990|1995}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rudy|1968|1990}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1990|1995}}
 
}}
 
}}
{{Lw testowy1
 
|typ=L45H
 
|numer=20568
 
|stan=Złom
 
|kolej=nie dotyczy
 
|stacjonowanie={{Sub stc|Rudy|1968|1990}}{{Sub stc|Bytom Rozbark|1990|1995}}
 
}}
 
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 20568 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1967 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = złom |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = 1995 |obecne_oznaczenie        = |obecne_stacjonowanie    = |typ_silnika              = [[silnik MB 836 Bb|MB 836 Bb]] Maybach |1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Rudy |1_okres_stacjonowania    = 1968-1990 |2_stacjonowanie          = Bytom Rozbark |2_okres_stacjonowania    = 1990-1995 |3_stacjonowanie          = |3_okres_stacjonowania    = |4_stacjonowanie          = |4_okres_stacjonowania    = |5_stacjonowanie          = |5_okres_stacjonowania    = |6_stacjonowanie          = |6_okres_stacjonowania    = |7_stacjonowanie          = |7_okres_stacjonowania    = |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-353 |1_rok                    = 1967-1995 |2_oznaczenie            = |2_rok                    = |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
 
  
 
[[Kategoria:L45H]]
 
[[Kategoria:L45H]]

Aktualna wersja na dzień 00:39, 3 kwi 2019


<<< L45H

L45H 20568

Stan: złom

Rok produkcji

1967

Producent

FAUR

Stan

Złom

Rok złomowania

1995

Ostatnie oznaczenie

Lxd2-353

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Bytom Rozbark

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Maybach MB 836 Bb

Stacjonowanie

Rudy 1968 - 1990
Bytom Rozbark 1990 - 1995

Rozstaw

785 mm 1967 - 1995

Oznaczenie

Lxd2-353 1968 - 1995

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła