Tabor:Lw-00167: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
m (uzupełnienie, źródła) |
||
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Złom | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=21870 | |Numer=21870 | ||
|Rok produkcji=1973 | |Rok produkcji=1973 | ||
− | |||
|Rok złomowania=1997 | |Rok złomowania=1997 | ||
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-306 | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-306 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | |Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | ||
− | |||
|Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa | |Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa | ||
+ | |Opis=* 30 listopada 1991 na szlaku Trzcianka Zachodnia - Lwówek na km 20,170 o godzinie 5.16 lokomotywa to uległa wykolejeniu wszystkimi osiami i przewróciła się naprawą stronę toru<ref>[[Biblioteka:A-04531]]</ref> | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1974|1974}}{{Lw stacjonowanie|Zbiersk|1974|1990}}{{Lw stacjonowanie|Opalenica Wąskotorowa|1990|1996}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1996|1997}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-306|1973|1997}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1973|1997}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1973|1997}} | ||
− | |||
− | |||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 01:32, 15 wrz 2019
<<< L45H
L45H 21870
Stan: złom
Rok produkcji
1973
Producent
FAUR
Stan
Złom
Rok złomowania
1997
Ostatnie oznaczenie
Lxd2-306
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Krośniewice
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Stacjonowanie
Śmigiel | 1974 | - | 1974 |
Zbiersk | 1974 | - | 1990 |
Opalenica Wąskotorowa | 1990 | - | 1996 |
Krośniewice | 1996 | - | 1997 |
Rozstaw
750 mm | 1973 | - | 1997 |
Oznaczenie
Lxd2-306 | 1973 | - | 1997 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
- 30 listopada 1991 na szlaku Trzcianka Zachodnia - Lwówek na km 20,170 o godzinie 5.16 lokomotywa to uległa wykolejeniu wszystkimi osiami i przewróciła się naprawą stronę toru[1]