Tabor:Lw-00121: Różnice pomiędzy wersjami
(+) |
|||
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Odstawiona | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=20731 | |Numer=20731 | ||
|Rok produkcji=1968 | |Rok produkcji=1968 | ||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=60009 | |Ostatnie oznaczenie=60009 | ||
|Ostatni rozstaw=1000 mm | |Ostatni rozstaw=1000 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Caterpillar Typ 3412 | ||
|Ostatnie stacjonowanie=St Varent | |Ostatnie stacjonowanie=St Varent | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Francja |
|Opis=W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację<ref>http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php</ref>, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse)<ref>http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257</ref> i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok<ref name ="ek">{{cytuj pismo | nazwisko = Schmidtendorf | imię = Hermann | autor link = | tytuł = Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika | url = | czasopismo = Eisenbahn Kurier | adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = | wydanie = | strony = | data = | rok = 2005 | miesiąc = 1 | odpowiedzialność = | wydawca = EK-Verlag | miejsce = Freiburg| issn = 0170-5288 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych<ref>{{cytuj stronę | url = http://yves.ocquident.free.fr/Pages/framepage.html | tytuł = Witryna zakładu dokonującego modernizacji| data dostępu = 2014-10-26| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>, zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego<ref name="ek"/>. | |Opis=W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację<ref>http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php</ref>, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse)<ref>http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257</ref> i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok<ref name ="ek">{{cytuj pismo | nazwisko = Schmidtendorf | imię = Hermann | autor link = | tytuł = Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika | url = | czasopismo = Eisenbahn Kurier | adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = | wydanie = | strony = | data = | rok = 2005 | miesiąc = 1 | odpowiedzialność = | wydawca = EK-Verlag | miejsce = Freiburg| issn = 0170-5288 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych<ref>{{cytuj stronę | url = http://yves.ocquident.free.fr/Pages/framepage.html | tytuł = Witryna zakładu dokonującego modernizacji| data dostępu = 2014-10-26| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>, zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego<ref name="ek"/>. | ||
W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja<ref>http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/</ref> | W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja<ref>http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/</ref> | ||
− | Wg.informacji z paździenika 2014 lokomotywa miała znajdować się w Turcji. Jednak wg ogłoszenia sprzedaży (czerwiec 2017) jest dostępna do sprzedaży w Saint-Varent<ref>https://www.mascus.com/construction/used-railroad-maintanence-equipment/other-locomotive-for-metric-lines-cfg-bb6000/5f6i9oht.html</ref>. | + | Wg.informacji z paździenika 2014 lokomotywa miała znajdować się w Turcji. Jednak wg ogłoszenia sprzedaży (czerwiec 2017) jest dostępna do sprzedaży w Saint-Varent<ref>https://web.archive.org/web/20180313033608/https://www.mascus.com/construction/used-railroad-maintanence-equipment/other-locomotive-for-metric-lines-cfg-bb6000/5f6i9oht.html</ref>. |
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1969|1971}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1971|1986}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1986|1995}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Tuczno|1995|2003}}{{Lw stacjonowanie|Čiernohronská železnica, Słowacja|2003|2004}}{{Lw stacjonowanie|Chemins de Fer de la Corse, Francja|2004|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Saint Varent, Francja|b/d|2014}}{{Lw stacjonowanie|Turcja|2014|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Saint Varent, Francja|b/d|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-285|1968|2004}}{{Lw oznaczenie|CFG-60009|2004|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1968|2004}}{{Lw rozstaw|1000 mm|2004|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1968|2004}}{{Lw rozstaw|1000 mm|2004|b/d}} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 19:06, 10 kwi 2020
<<< L45H
L45H 20731
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1968
Producent
FAUR
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
60009
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
St Varent
Kraj stacjonowania
Francja
Aktualny typ silnika
Caterpillar Typ 3412
Stacjonowanie
Karczmiska | 1969 | - | 1971 |
Przeworsk Wąskotorowy | 1971 | - | 1986 |
Karczmiska | 1986 | - | 1995 |
Cukrownia Tuczno | 1995 | - | 2003 |
Čiernohronská železnica, Słowacja | 2003 | - | 2004 |
Chemins de Fer de la Corse, Francja | 2004 | - | b/d |
Saint Varent, Francja | b/d | - | 2014 |
Turcja | 2014 | - | b/d |
Saint Varent, Francja | b/d | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1968 | - | 2004 |
1000 mm | 2004 | - | b/d |
Oznaczenie
Lxd2-285 | 1968 | - | 2004 |
CFG-60009 | 2004 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację[1], a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse)[2] i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok[3]. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych[4], zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego[3]. W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja[5] Wg.informacji z paździenika 2014 lokomotywa miała znajdować się w Turcji. Jednak wg ogłoszenia sprzedaży (czerwiec 2017) jest dostępna do sprzedaży w Saint-Varent[6].
Galeria
Źródła
- ↑ http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php
- ↑ http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257
- ↑ 3,0 3,1 Hermann Schmidtendorf. Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika. „Eisenbahn Kurier”, 1 2005. Freiburg: EK-Verlag. ISSN 0170-5288.
- ↑ Witryna zakładu dokonującego modernizacji. [dostęp 2014-10-26].
- ↑ http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/
- ↑ https://web.archive.org/web/20180313033608/https://www.mascus.com/construction/used-railroad-maintanence-equipment/other-locomotive-for-metric-lines-cfg-bb6000/5f6i9oht.html