Tabor:Lw-00468: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00468 na Tabor:Lw-00468, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
||
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Gliwice | |Ostatnie stacjonowanie=Huta Gliwice | ||
− | |Ostatni typ silnika=Wola | + | |Ostatni typ silnika=Wola H6 |
|Uwagi=W Hucie Gliwice nr zakładowy 9 | |Uwagi=W Hucie Gliwice nr zakładowy 9 | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1972|1997}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1972|1997}} | ||
Linia 14: | Linia 14: | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1972|1988}}{{Lw stacjonowanie|Huta Gliwice|1988|1997}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1972|1988}}{{Lw stacjonowanie|Huta Gliwice|1988|1997}} | ||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Aktualna wersja na dzień 02:42, 3 kwi 2019
<<< WLs180
WLs180 32
Stan: złom
Rok produkcji
1972
Stan
Złom
Rok złomowania
1997
Ostatnie oznaczenie
WLs180-32
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Huta Gliwice
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola H6
Stacjonowanie
Huta Baildon | 1972 | - | 1988 |
Huta Gliwice | 1988 | - | 1997 |
Rozstaw
785 mm | 1972 | - | 1997 |
Oznaczenie
WLs180-32 | 1972 | - | 1997 |
9 | 1988 | - | 1997 |
Dodatkowe informacje
W Hucie Gliwice nr zakładowy 9
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła