Tabor:Lw-00524: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(- old)
m (uzupełnienie)
 
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Złom
 +
|Producent=FAUR
 
|Typ=L30H
 
|Typ=L30H
 
|Numer=23383
 
|Numer=23383
 
|Rok produkcji=1977
 
|Rok produkcji=1977
|Stan=Złom
 
 
|Rok złomowania=2015
 
|Rok złomowania=2015
 
|Ostatnie oznaczenie=Lyd2-54
 
|Ostatnie oznaczenie=Lyd2-54
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk.
 
|Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk.
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A
 
 
|Uwagi=Barwa pomarańczowa
 
|Uwagi=Barwa pomarańczowa
 +
|Opis=W "Stalowych Szlakach" nr 5/1990 Michał Zajfert podaje nr fabryczny tej maszyny jako 21261 i rok produkcji 1971, co jest niemożliwe. Maszyny typu L30H weszły do produkcji w roku 1977, a maszyna o numerze fabrycznym 21261 to HK-Lxd2-19 z Huty Kościuszko w Chorzowie. Można przypuszczać, że do zamiany tabliczek doszło podczas naprawy w Nowym Sączu, tudzież innym zakładzie naprawczym
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1977|2015}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd2-54|1977|2015}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1977|2015}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1977|2015}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd2-54|1977|2015}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1977|2015}}
 
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 15:25, 9 sie 2019


<<< L30H

L30H 23383

Stan: złom

Rok produkcji

1977

Producent

FAUR

Stan

Złom

Rok złomowania

2015

Ostatnie oznaczenie

Lyd2-54

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Białośliwie Wąsk.

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola H12A

Stacjonowanie

Białośliwie Wąsk. 1977 - 2015

Rozstaw

600 mm 1977 - 2015

Oznaczenie

Lyd2-54 1977 - 2015

Dodatkowe informacje

Barwa pomarańczowa

Szczegółowy opis i uwagi

W "Stalowych Szlakach" nr 5/1990 Michał Zajfert podaje nr fabryczny tej maszyny jako 21261 i rok produkcji 1971, co jest niemożliwe. Maszyny typu L30H weszły do produkcji w roku 1977, a maszyna o numerze fabrycznym 21261 to HK-Lxd2-19 z Huty Kościuszko w Chorzowie. Można przypuszczać, że do zamiany tabliczek doszło podczas naprawy w Nowym Sączu, tudzież innym zakładzie naprawczym

Galeria

Źródła