Tabor:Lw-00558: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
|||
(Nie pokazano 20 wersji utworzonych przez 5 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Typ=L30H | |Typ=L30H | ||
|Numer=24048 | |Numer=24048 | ||
|Rok produkcji=1980 | |Rok produkcji=1980 | ||
− | |||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=LP-Lyd2-05 | |Ostatnie oznaczenie=LP-Lyd2-05 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Majdan | |Ostatnie stacjonowanie=Majdan | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |||
|Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | |Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | ||
− | |Uwagi=Poprzedni typ silnika: Maybach MB 836 B (do roku 2012) | + | |Właściciel=Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Cisna |
+ | |Kolej=Bieszczadzka Kolejka Leśna | ||
+ | |Uwagi=Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone. | ||
+ | |Opis=Poprzedni typ silnika: Maybach MB 836 B (do roku 2012). | ||
+ | Malowanie czerwone. Pierwotnie żółty pasek i żółto-czerwone czołownice. | ||
+ | *Przynajmniej od 2001: biały pasek, tworzący szerokie płytkie "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone (sprzęg na białym trójkącie). Przynajmniej od 2007 roku emblemat BKL na ścianie tylnej (w 2002 jeszcze brak). | ||
+ | *Od 2020 roku: biały pasek z czarną obwódką tworzący "-v-" na ścianie przedniej, czołownice czarne pośrodku z pasami żółto-czarnymi na zewnątrz. | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Majdan|1980|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|LP-Lyd2-05|1980|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}} | ||
− | | | + | |Grafika=0016tm.jpg |
− | + | |Foto1=Plik:Lyd2 Bieszczady.jpg | |
− | |Foto1= | + | |Opis1=1991 rok |
− | |Opis1= | + | |Foto2=Plik:0025am.jpg |
− | |Foto2=0025am.jpg | + | |Opis2=15.08.2006 - LP Lyd2-05 wjeżdża na przystanek Cisna pociągiem turystycznym |
− | |Opis2=15.08.2006 - LP Lyd2-05 | + | |Foto3=File:Majdan - station 6.jpg |
− | + | |Opis3=2011 rok | |
− | + | |Foto4=Plik:DSC01879am23.JPG | |
− | + | |Opis4=05.05.2012 - LP Lyd2-05 z pociągiem turystycznym do Balnicy | |
− | + | |Foto5=File:Lyd2-05 DSC03409.JPG | |
− | + | |Opis5=2018 rok | |
− | + | |Foto6=File:Lyd2-05 DSC04310.JPG | |
− | + | |Opis6=2018 | |
− | + | |Foto7=DSC03745am12.JPG | |
− | + | |Opis7=06.06.2020 - LP Lyd2-05 manewruje po stacji Majdan | |
− | | | + | |Foto8=DSC03755hm2.JPG |
− | + | |Opis8=06.06.2020 - Cisna - Lyd2-05 z pociągiem towarowym do Dołżycy. | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Aktualna wersja na dzień 14:44, 16 lip 2020
<<< L30H
L30H 24048
Stan: sprawna
Rok produkcji
1980
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
LP-Lyd2-05
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Majdan
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Bieszczadzka Kolejka Leśna
Użytkownik
Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
Właściciel
Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Cisna
Stacjonowanie
Majdan | 1980 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1980 | - | nadal |
Oznaczenie
LP-Lyd2-05 | 1980 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.
Szczegółowy opis i uwagi
Poprzedni typ silnika: Maybach MB 836 B (do roku 2012). Malowanie czerwone. Pierwotnie żółty pasek i żółto-czerwone czołownice.
- Przynajmniej od 2001: biały pasek, tworzący szerokie płytkie "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone (sprzęg na białym trójkącie). Przynajmniej od 2007 roku emblemat BKL na ścianie tylnej (w 2002 jeszcze brak).
- Od 2020 roku: biały pasek z czarną obwódką tworzący "-v-" na ścianie przedniej, czołownice czarne pośrodku z pasami żółto-czarnymi na zewnątrz.