Tabor:Lw-00561: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
m (plus źródło) |
||
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Odstawiona | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Typ=L30H | |Typ=L30H | ||
|Numer=24051 | |Numer=24051 | ||
|Rok produkcji=1980 | |Rok produkcji=1980 | ||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=Lyd2-069 | |Ostatnie oznaczenie=Lyd2-069 | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Welsh Highland Heritage Railway | |Ostatnie stacjonowanie=Welsh Highland Heritage Railway | ||
− | |||
|Kolej=Welsh Highland Heritage Railway | |Kolej=Welsh Highland Heritage Railway | ||
− | |Uwagi=Kolor niebieski, dawniej czerwony | + | |Uwagi=* Sprowadzona z Polski w sierpniu 1993 |
+ | * Kolor niebieski, dawniej czerwony | ||
|Opis=Zakupiona przez Lasy Państwowe z myślą o kolejach leśnych 600mm, testowana na KL Płociczno (rozejście sie szyn jeszcze na terenie szopy), potem na KL Lipa (wykolejenie na pierwszym łuku), po tych niepowodzeniach zdecydowano o odsprzedaży do PKP. | |Opis=Zakupiona przez Lasy Państwowe z myślą o kolejach leśnych 600mm, testowana na KL Płociczno (rozejście sie szyn jeszcze na terenie szopy), potem na KL Lipa (wykolejenie na pierwszym łuku), po tych niepowodzeniach zdecydowano o odsprzedaży do PKP. | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Płociczno|1980|1980}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Lipa|1980|1983}}{{Lw stacjonowanie|Witaszyce Wąskotorowe|1983|1994}}{{Lw stacjonowanie|Welsh Highland Heritage Railway|1994|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|LP-Lyd2-08|1980|1983}}{{Lw oznaczenie|Lyd2-069|1983|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1980|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1980|nadal}} | ||
− | | | + | |Grafika=Lyd2-69.jpg |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
− | + | * [[Biblioteka:A-04244]] | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | * | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | [[ |
Aktualna wersja na dzień 15:14, 13 lip 2019
<<< L30H
L30H 24051
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1980
Producent
FAUR
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
Lyd2-069
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Welsh Highland Heritage Railway
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Kolej
Welsh Highland Heritage Railway
Stacjonowanie
Kolej Leśna Płociczno | 1980 | - | 1980 |
Kolej Leśna Lipa | 1980 | - | 1983 |
Witaszyce Wąskotorowe | 1983 | - | 1994 |
Welsh Highland Heritage Railway | 1994 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1980 | - | nadal |
Oznaczenie
LP-Lyd2-08 | 1980 | - | 1983 |
Lyd2-069 | 1983 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
- Sprowadzona z Polski w sierpniu 1993
- Kolor niebieski, dawniej czerwony
Szczegółowy opis i uwagi
Zakupiona przez Lasy Państwowe z myślą o kolejach leśnych 600mm, testowana na KL Płociczno (rozejście sie szyn jeszcze na terenie szopy), potem na KL Lipa (wykolejenie na pierwszym łuku), po tych niepowodzeniach zdecydowano o odsprzedaży do PKP.
Galeria
Źródła