Tabor:Lw-00516: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
m (minu bablo) |
||
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Odstawiona | ||
+ | |Producent=LKM Babelsberg | ||
|Typ=V10C | |Typ=V10C | ||
|Numer=250575 | |Numer=250575 | ||
|Rok produkcji=1974 | |Rok produkcji=1974 | ||
− | |||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=V10C-575 | |Ostatnie oznaczenie=V10C-575 | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk. | |Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk. | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Polska |
|Kolej=Wyrzyska Kolej Powiatowa | |Kolej=Wyrzyska Kolej Powiatowa | ||
+ | |Opis=* W części dotyczącej pobytu tej maszyny w Muzeum Leśnym w Gołuchowie informacja pochodzi ze "Świata Kolei" nr 7/2001<ref>[[Biblioteka:A-05794]]</ref> | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Lipa|1974|1984}}{{Lw stacjonowanie|Muzeum Leśne w Gołuchowie|1984|1998}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Parkowa Maltanka w Poznaniu|1998|2007}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|2007|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|V10C-575|1974|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1974|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1974|nadal}} | ||
− | | | + | |Grafika=Lowa_Ns2_WK13.jpg |
− | |||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− |
Aktualna wersja na dzień 17:30, 28 cze 2020
<<< V10C
V10C 250575
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1974
Producent
LKM Babelsberg
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
V10C-575
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Białośliwie Wąsk.
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Nieznany
Kolej
Wyrzyska Kolej Powiatowa
Stacjonowanie
Kolej Leśna Lipa | 1974 | - | 1984 |
Muzeum Leśne w Gołuchowie | 1984 | - | 1998 |
Kolej Parkowa Maltanka w Poznaniu | 1998 | - | 2007 |
Białośliwie Wąsk. | 2007 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1974 | - | nadal |
Oznaczenie
V10C-575 | 1974 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
- W części dotyczącej pobytu tej maszyny w Muzeum Leśnym w Gołuchowie informacja pochodzi ze "Świata Kolei" nr 7/2001[1]