Tabor:Lw-00096: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(uaktualnienie infoboksu (typ silnika)) |
m (plus kraj) |
||
(Nie pokazano 29 wersji utworzonych przez 6 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Lw metryka pojazdu |
− | + | |Stan=W trakcie remontu | |
− | + | |Producent=FAUR | |
− | + | |Typ=L45H | |
− | + | |Numer=20567 | |
− | + | |Rok produkcji=1967 | |
− | + | |Rok odstawienia=2014 | |
− | + | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-352 | |
− | + | |Ostatni rozstaw=785 mm | |
− | + | |Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | |
− | + | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy | |
− | + | |Ostatni kraj=Polska | |
− | + | |Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych | |
− | + | |Właściciel=Urząd Miasta Bytomia | |
− | + | |Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe | |
− | + | |Uwagi=Brak prądnicy tachometrycznej, silnik z Lxd2-372 | |
− | + | |Opis=* Jest to aktualnie najstarsza istniejąca i najstarsza czynna lokomotywa tej serii w Polsce. W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (nie był on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372. Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe. Od jesieni 2016 lokomotywa przechodzi naprawę rewizyjną. | |
− | + | * 11 października 1991 na szlaku Gliwice Wąskotorowe - Trynek o godzinie 14.52 pociąg prowadzony tą lokomotywą najechał na przejeździe na samochód dostawczy marki "Żuk". Brak informacji o tym, czy lokomotywa została uszkodzona<ref>[[Biblioteka:A-04531]]</ref> | |
− | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rudy|1968|1990}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1990|nadal}} | |
− | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-352|1968|nadal}} | |
− | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|nadal}} | |
− | + | |Grafika=Lxd2-352-karb.jpg | |
− | + | |Opis grafiki=Lxd2-352 na torach głównych stacji Bytom Karb Wąskotorowy | |
− | + | |Foto1=Lxd2-352-lxd2-364-karb.jpg | |
− | + | |Opis1=Lxd2-352 i Lxd2-364 na torach głównych stacji Bytom Karb Wąskotorowy | |
− | + | |Foto2=DSC02004bm3.JPG | |
− | + | |Opis2=Lxd2-352 z pociągiem pasażerskim na przystanku osobowym Miasteczko Śląskie Zalew | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
− | + | [[Kategoria:L45H]] | |
− | + | [[Kategoria:Lokomotywy spalinowe Górnośląskich Kolei Wąskotorowych]] | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | [[ | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Aktualna wersja na dzień 20:19, 20 kwi 2020
<<< L45H
L45H 20567
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1967
Producent
FAUR
Stan
W trakcie remontu
Rok odstawienia
2014
Aktualne oznaczenie
Lxd2-352
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Bytom Karb Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Kolej
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
Użytkownik
Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych
Właściciel
Urząd Miasta Bytomia
Stacjonowanie
Rudy | 1968 | - | 1990 |
Bytom Karb Wąskotorowy | 1990 | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1967 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-352 | 1968 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Brak prądnicy tachometrycznej, silnik z Lxd2-372
Szczegółowy opis i uwagi
- Jest to aktualnie najstarsza istniejąca i najstarsza czynna lokomotywa tej serii w Polsce. W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (nie był on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372. Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe. Od jesieni 2016 lokomotywa przechodzi naprawę rewizyjną.
- 11 października 1991 na szlaku Gliwice Wąskotorowe - Trynek o godzinie 14.52 pociąg prowadzony tą lokomotywą najechał na przejeździe na samochód dostawczy marki "Żuk". Brak informacji o tym, czy lokomotywa została uszkodzona[1]
Galeria