Tabor:Lw-00613: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(aktualizacja, minus babole)
 
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 6 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Odstawiona
 
|Typ=A20D-P
 
|Typ=A20D-P
 
|Numer=25190
 
|Numer=25190
 
|Rok produkcji=1986
 
|Rok produkcji=1986
|Stan=Odstawiona
 
 
|Rok odstawienia=2001
 
|Rok odstawienia=2001
 
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-311
 
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-311
 
|Ostatni rozstaw=1000 mm
 
|Ostatni rozstaw=1000 mm
 +
|Ostatni typ silnika=D2516HMU
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy
|Ostatni typ silnika=D2516HMU
+
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych
 +
|Właściciel=Urząd Miasta Bytomia
 
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
 
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
|Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych
+
|Opis=* W latach 2001 - 2014 stanowił eksponat w Gryficach. Po wystawieniu na sprzedaż w ramach wielkich czystek niepotrzebnego PKP taboru, został zakupiony przez SGKW. Sukcesem było odpalenie pojazdu mimo lat postoju. Aktualnie czeka na przekucie i lepsze czasy pod chmurką w Bytomiu.
|Właściciel=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych
+
* 5 marca 2020 wagon został posadowiony na pozyskanych nieco wcześniej wózkach na tor o rozstawie szyn 785 mm
|Opis=W latach 2001 - 2014 stanowił eksponat w Gryficach. Po wystawieniu na sprzedaż w ramach wielkich czystek niepotrzebnego PKP taboru, został zakupiony przez SGKW. Sukcesem było odpalenie pojazdu mimo lat postoju. Aktualnie czeka na przekucie i lepsze czasy pod chmurką w Bytomiu.
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Gryfice Wąskotorowe|1986|2001}}{{Lw stacjonowanie|Wystawa Zachodniopomorskich Kolei Dojazdowych w Gryficach|2001|2014}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|2014|nadal}}
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1986|nadal}}
 
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-311|1986|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-311|1986|nadal}}
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Gryfice Wąskotorowe|1986|2001}}{{Lw stacjonowanie|Wystawa Zachodniopomorskich Kolei Dojazdowych w Gryficach|2001|2014}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|2014|nadal}}
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1986|2020}}{{Lw rozstaw|785 mm|2020|nadal}}
 +
|Grafika=Mbxd2-311.jpg
 +
|Opis grafiki=MBxd2-311 na stacji Bytom Karb Wąskotorowy (2020)
 +
|Foto1=AE024Abcm.jpg
 +
|Opis1=24.08.2002 MBxd2-311 na terenie Muzeum w Gryficach (ówczesna nazwa - Stała Wystawa Taboru Kolejowego w Gryficach).
 +
[[Plik:Mbxd2-311.jpg|mały|Mbxd2-311]]
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 23:43, 15 sie 2020


<<< A20D-P

A20D-P 25190

Stan: odstawiona

Mbxd2-311.jpg

MBxd2-311 na stacji Bytom Karb Wąskotorowy (2020)

Rok produkcji

1986


Stan

Odstawiona

Rok odstawienia

2001

Aktualne oznaczenie

MBxd2-311

Aktualny rozstaw

1000 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Bytom Karb Wąskotorowy

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

D2516HMU

Kolej

Górnośląskie Koleje Wąskotorowe

Użytkownik

Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych

Właściciel

Urząd Miasta Bytomia

Stacjonowanie

Gryfice Wąskotorowe 1986 - 2001
Wystawa Zachodniopomorskich Kolei Dojazdowych w Gryficach 2001 - 2014
Bytom Karb Wąskotorowy 2014 - nadal

Rozstaw

1000 mm 1986 - 2020
785 mm 2020 - nadal

Oznaczenie

MBxd2-311 1986 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

  • W latach 2001 - 2014 stanowił eksponat w Gryficach. Po wystawieniu na sprzedaż w ramach wielkich czystek niepotrzebnego PKP taboru, został zakupiony przez SGKW. Sukcesem było odpalenie pojazdu mimo lat postoju. Aktualnie czeka na przekucie i lepsze czasy pod chmurką w Bytomiu.
  • 5 marca 2020 wagon został posadowiony na pozyskanych nieco wcześniej wózkach na tor o rozstawie szyn 785 mm

Galeria

Źródła