Tabor:Lw-00623: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (drobne techniczne) |
m (dr red) |
||
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Typ=A20D-P | |Typ=A20D-P | ||
|Numer=?(224) | |Numer=?(224) | ||
|Rok produkcji=1986 | |Rok produkcji=1986 | ||
− | + | |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-224 | |
− | |||
− | |Ostatnie oznaczenie=MBxd2- | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=D2516HMU | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | |Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | ||
− | | | + | |Użytkownik=Towarzystwo Kolei Wąskotorowych |
+ | |Właściciel=Urząd Miasta i Gminy Krośniewice | ||
|Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa | |Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa | ||
− | + | |Opis=Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią.<br/> | |
− | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1986|nadal}} | |
− | |Opis=Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią. | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-224|1986|nadal}} |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|nadal}} | ||
− | |||
− | |||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 23:56, 21 sie 2019
<<< A20D-P
A20D-P ?(224)
Stan: sprawna
Rok produkcji
1986
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
MBxd2-224
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Krośniewice
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
Krośniewicka Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Towarzystwo Kolei Wąskotorowych
Właściciel
Urząd Miasta i Gminy Krośniewice
Stacjonowanie
Krośniewice | 1986 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1986 | - | nadal |
Oznaczenie
MBxd2-224 | 1986 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią.
Galeria
Źródła