Tabor:Lw-00617: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (plus foto) |
|||
(Nie pokazano 14 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Typ=A20D-P | |Typ=A20D-P | ||
|Numer=25194 | |Numer=25194 | ||
|Rok produkcji=1986 | |Rok produkcji=1986 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-218 | |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-218 | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=D2516HMU | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy | |Ostatnie stacjonowanie=Rudy | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |||
|Użytkownik=Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach | |Użytkownik=Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach | ||
− | |Właściciel= | + | |Właściciel=UM Kuźnia Raciborska |
− | | | + | |Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Kolej Wąskotorowa w Rudach |
+ | |Opis=Po przekuciu na 785mm obsługuje pociągi w Rudach. Wagon posiada ogrzewanie dzięki czemu podróżnym jest ciepło i mogą czerpać przyjemność z jazdy w chłodniejsze dni. Wciąż ma czerwone barwy będące pozostałością po SKPL. | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1986|2013}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2013|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-218|1986|nadal}}{{Lw oznaczenie|00-390044828-1|b/d|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|2014}}{{Lw rozstaw|785 mm|2014|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|2014}}{{Lw rozstaw|785 mm|2014|nadal}} | ||
− | | | + | |Grafika=DSC09477am.JPG |
− | | | + | |Opis grafiki=13.11.2016 MBxd2-218 na stacji Rudy. |
+ | |Foto1=Mbxd2-218-gubler-1.jpg | ||
+ | |Opis1=14.08.2007 - MBxd2-218 na szlaku Śmigielskiej Kolei Dojazdowej | ||
+ | |Foto2=Mbxd2-218-gubler-2.jpg | ||
+ | |Opis2=14.08.2007 - MBxd2-218 na stacji w Śmiglu | ||
+ | |Foto3=Mbxd2-218-gubler-3.jpg | ||
+ | |Opis3=14.08.2007 - MBxd2-218 na szlaku Śmigielskiej Kolei Dojazdowej | ||
+ | |Foto4=DSC00187am6.JPG | ||
+ | |Opis4=29.06.2014 - Rudy - MBxd2-218 | ||
+ | |Foto5=MBxd2-218.jpeg | ||
+ | |Opis5=13.11.2016 MBxd2-218 jako pociąg Rudy - Paproć. | ||
+ | |Foto6=DSC09339dm.JPG | ||
+ | |Opis6=13.11.2016 MBxd2-218 jako pociąg Rudy - Paproć. | ||
+ | |Foto7=Mbxd2-218-rudy-2017.jpg | ||
+ | |Opis7=21.11.2017 - MBxd2-218 na terenie stacji Rudy | ||
+ | |Foto8=DSC00377am1.JPG | ||
+ | |Opis8=10.11.2018 - Rudy - MBxd2-218 jako pociąg specjalny Rybnik - Rudy. | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 20:39, 1 lut 2023
<<< A20D-P
A20D-P 25194
Stan: sprawna
Rok produkcji
1986
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
MBxd2-218
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rudy
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Kolej Wąskotorowa w Rudach
Użytkownik
Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
Właściciel
UM Kuźnia Raciborska
Stacjonowanie
Śmigiel | 1986 | - | 2013 |
Rudy | 2013 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1986 | - | 2014 |
785 mm | 2014 | - | nadal |
Oznaczenie
MBxd2-218 | 1986 | - | nadal |
00-390044828-1 | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Po przekuciu na 785mm obsługuje pociągi w Rudach. Wagon posiada ogrzewanie dzięki czemu podróżnym jest ciepło i mogą czerpać przyjemność z jazdy w chłodniejsze dni. Wciąż ma czerwone barwy będące pozostałością po SKPL.
Galeria
Źródła