Tabor:Lw-00597: Różnice pomiędzy wersjami
m (odststawiona ==> wrak) |
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00597 na Tabor:Lw-00597, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
||
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 12: | Linia 12: | ||
|Właściciel=Gmina Rewal | |Właściciel=Gmina Rewal | ||
|Uwagi=Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych). | |Uwagi=Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych). | ||
− | |Opis=Ze względu na awaryjność prototypowej konstrukcji został odstawiony wiele lat temu (dokładny rok nieznany). | + | |Opis=Ze względu na awaryjność prototypowej konstrukcji został odstawiony wiele lat temu (dokładny rok nieznany). Wagon był wysłany do modernizacji, jednak z powodu bankructwa wykonawcy nie została ona dokończona. Pudło obecnie znajduje się w Gryficach. |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1984|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1984|nadal}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-301|1984|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-301|1984|nadal}} | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Gryfice Wąskotorowe|1985|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Gryfice Wąskotorowe|1985|nadal}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 03:25, 3 kwi 2019
<<< A20D-P
A20D-P 24962
Stan: wrak
Rok produkcji
1984
Stan
Wrak
Aktualne oznaczenie
MBxd2-301
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Gryfice Wąskotorowe
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
Nadmorska Kolej Wąskotorowa
Użytkownik
Nadmorska Kolej Wąskotorowa sp. z o. o.
Właściciel
Gmina Rewal
Stacjonowanie
Gryfice Wąskotorowe | 1985 | - | nadal |
Rozstaw
1000 mm | 1984 | - | nadal |
Oznaczenie
MBxd2-301 | 1984 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).
Szczegółowy opis i uwagi
Ze względu na awaryjność prototypowej konstrukcji został odstawiony wiele lat temu (dokładny rok nieznany). Wagon był wysłany do modernizacji, jednak z powodu bankructwa wykonawcy nie została ona dokończona. Pudło obecnie znajduje się w Gryficach.
Galeria
Źródła