Tabor:Lw-00040: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę Tabor:Tr000040 do Lw-00040: Robot pracowicie porzadkuje) |
(aktualizacja, przypis) |
||
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | | | + | |Stan=Odstawiona |
+ | |Producent=nieznany | ||
|Typ=WLs50 | |Typ=WLs50 | ||
− | |||
|Numer=2084 | |Numer=2084 | ||
|Rok produkcji=1955 | |Rok produkcji=1955 | ||
− | + | |Ostatnie oznaczenie=WLs50-2084 | |
− | |Ostatnie oznaczenie= | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
− | |||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
− | |Uwagi= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Przechowo" |
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
+ | |Uwagi=Lokomotywa była składakiem stąd numer 2084 niekorespondujący z datą budowy | ||
+ | |Opis=* W roku 2004 lokomotywa znajdowała się na terenie Cegielni "Przechowo" | ||
+ | * Data przybycia do Przechowa orientacyjna | ||
+ | * W artykule opublikowanym w "Świecie Kolei" nr 6/2004 Marek Malczewski napisał: "Na tabliczce wewnątrz budki ma ona naniesiony numer fabryczny 2084, ten sam numer z rokiem produkcji 1955 jest wybity na jedynej tabliczce umieszczonej z prawej strony budki maszynisty. Jednakże numer 2084 mieści się w zakresie numeracyjnym stosowanym w roku 1970! Dopiero uważnie przyjrzawszy się tabliczce widzimy, że w polu przeznaczonym na numer fabryczny znajdował się uprzednio inny, trzycyfrowy numer zeszlifowany zapewne podczas pobytu lokomotywy w zakładzie naprawczym. Można więc przypuszczać, że do podwozia lokomotywy 2084 przełożono budkę lokomotywy z roku 1955"<ref>[[Biblioteka:A-09188]]</ref> | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Przechowo|2003|nadal}}{{Lw stacjonowanie|Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią|b/d|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Fordon"|b/d|b/d}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2084|b/d|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|nadal}} | ||
− | |||
− | |||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 22:18, 16 lut 2025
<<< WLs50
WLs50 2084
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1955
Producent
nieznany
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
WLs50-2084
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia "Przechowo"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Przechowo | 2003 | - | nadal |
Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią | b/d | - | b/d |
Cegielnia "Fordon" | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | b/d | - | nadal |
Oznaczenie
WLs50-2084 | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Lokomotywa była składakiem stąd numer 2084 niekorespondujący z datą budowy
Szczegółowy opis i uwagi
- W roku 2004 lokomotywa znajdowała się na terenie Cegielni "Przechowo"
- Data przybycia do Przechowa orientacyjna
- W artykule opublikowanym w "Świecie Kolei" nr 6/2004 Marek Malczewski napisał: "Na tabliczce wewnątrz budki ma ona naniesiony numer fabryczny 2084, ten sam numer z rokiem produkcji 1955 jest wybity na jedynej tabliczce umieszczonej z prawej strony budki maszynisty. Jednakże numer 2084 mieści się w zakresie numeracyjnym stosowanym w roku 1970! Dopiero uważnie przyjrzawszy się tabliczce widzimy, że w polu przeznaczonym na numer fabryczny znajdował się uprzednio inny, trzycyfrowy numer zeszlifowany zapewne podczas pobytu lokomotywy w zakładzie naprawczym. Można więc przypuszczać, że do podwozia lokomotywy 2084 przełożono budkę lokomotywy z roku 1955"[1]