Tabor:Lw-00192: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę L45H/23126 do Lw-00192: Robot namieszał i teraz sie musi pomęczyć co nieco)
(zdjęcia i drobne)
 
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Nieznany
 +
|Producent=FAUR
 
|Typ=L45H
 
|Typ=L45H
|Numer=23126
+
|Numer=23125
|Producent=FAUR
 
 
|Rok produkcji=1976
 
|Rok produkcji=1976
|Stan=Nieznany
 
 
|Ostatnie oznaczenie=L45H-069
 
|Ostatnie oznaczenie=L45H-069
 
|Ostatni rozstaw=760 mm
 
|Ostatni rozstaw=760 mm
|Ostatnie stacjonowanie=nieznane
 
 
|Ostatni typ silnika=nieznany
 
|Ostatni typ silnika=nieznany
|Opis=Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara<ref>{{cytuj stronę | url = https://thenarrowgaugerailwayofhunedoara.wordpress.com/history/| tytuł = The Narrow Gauge Railway of Hunedoara| data dostępu = 2017-06-06| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a los lokomotywy jest nieznany.
+
|Ostatnie stacjonowanie=Crişcior (Rumunia)
 +
|Ostatni kraj=Rumunia
 +
|Uwagi=Bordowa
 +
|Opis=Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara<ref>{{cytuj stronę | url = https://thenarrowgaugerailwayofhunedoara.wordpress.com/history/| tytuł = The Narrow Gauge Railway of Hunedoara| data dostępu = 2017-06-06| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a lokomotywa trafiła do Crişcior. Podawany w niektórych źródłach numer fabryczny 23126 może być błędny.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Crişcior (Rumunia)|2009|b/d}}{{Lw stacjonowanie|CFI Hunedoara|1976|2009}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|L45H-070|1976|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|760 mm|1976|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|760 mm|1976|b/d}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|L45H-070|1976|b/d}}
+
|Grafika=Loc retisoara.jpg
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Hunedoara|1976|b/d}}
+
|Opis grafiki=2003
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 15:24, 22 sie 2021


<<< L45H

L45H 23125

Stan: nieznany

Loc retisoara.jpg

2003

Rok produkcji

1976

Producent

FAUR

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

L45H-069

Aktualny rozstaw

760 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Crişcior (Rumunia)

Kraj stacjonowania

Rumunia

Aktualny typ silnika

nieznany

Stacjonowanie

Crişcior (Rumunia) 2009 - b/d
CFI Hunedoara 1976 - 2009

Rozstaw

760 mm 1976 - b/d

Oznaczenie

L45H-070 1976 - b/d

Dodatkowe informacje

Bordowa

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara[1]. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a lokomotywa trafiła do Crişcior. Podawany w niektórych źródłach numer fabryczny 23126 może być błędny.

Galeria

Źródła