Tabor:Lw-00524: Różnice pomiędzy wersjami
m (Zastępowanie tekstu - "typ silnika=Wola 71H12A" na "typ silnika=Wola H12A") |
m (uzupełnienie) |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Złom | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Typ=L30H | |Typ=L30H | ||
|Numer=23383 | |Numer=23383 | ||
− | |||
|Rok produkcji=1977 | |Rok produkcji=1977 | ||
− | |||
|Rok złomowania=2015 | |Rok złomowania=2015 | ||
|Ostatnie oznaczenie=Lyd2-54 | |Ostatnie oznaczenie=Lyd2-54 | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk. | |Ostatnie stacjonowanie=Białośliwie Wąsk. | ||
− | |||
|Uwagi=Barwa pomarańczowa | |Uwagi=Barwa pomarańczowa | ||
+ | |Opis=W "Stalowych Szlakach" nr 5/1990 Michał Zajfert podaje nr fabryczny tej maszyny jako 21261 i rok produkcji 1971, co jest niemożliwe. Maszyny typu L30H weszły do produkcji w roku 1977, a maszyna o numerze fabrycznym 21261 to HK-Lxd2-19 z Huty Kościuszko w Chorzowie. Można przypuszczać, że do zamiany tabliczek doszło podczas naprawy w Nowym Sączu, tudzież innym zakładzie naprawczym | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1977|2015}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd2-54|1977|2015}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1977|2015}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1977|2015}} | ||
− | |||
− | |||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 15:25, 9 sie 2019
<<< L30H
L30H 23383
Stan: złom
Rok produkcji
1977
Producent
FAUR
Stan
Złom
Rok złomowania
2015
Ostatnie oznaczenie
Lyd2-54
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Białośliwie Wąsk.
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola H12A
Stacjonowanie
Białośliwie Wąsk. | 1977 | - | 2015 |
Rozstaw
600 mm | 1977 | - | 2015 |
Oznaczenie
Lyd2-54 | 1977 | - | 2015 |
Dodatkowe informacje
Barwa pomarańczowa
Szczegółowy opis i uwagi
W "Stalowych Szlakach" nr 5/1990 Michał Zajfert podaje nr fabryczny tej maszyny jako 21261 i rok produkcji 1971, co jest niemożliwe. Maszyny typu L30H weszły do produkcji w roku 1977, a maszyna o numerze fabrycznym 21261 to HK-Lxd2-19 z Huty Kościuszko w Chorzowie. Można przypuszczać, że do zamiany tabliczek doszło podczas naprawy w Nowym Sączu, tudzież innym zakładzie naprawczym
Galeria
Źródła