LDH45: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "Lokomotywa spalinowa średniej mocy, przeznaczona do manewrów, obsługi bocznic i lekkiej pracy pociągowej. Do Polski sprowadzono 26 sztuk.") |
m |
||
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Lokomotywa spalinowa średniej mocy, przeznaczona do manewrów, obsługi bocznic i lekkiej pracy pociągowej. Do Polski sprowadzono 26 sztuk. | + | Lokomotywa spalinowa średniej mocy, przeznaczona do manewrów, obsługi bocznic i lekkiej pracy pociągowej, produkowana w zakładach [[FAUR]]. Do Polski sprowadzono 26 sztuk. |
+ | |||
+ | [[File:FAUR_LDH_45_012_in_sugar_factory_Otmuchow.jpg|400px]] | ||
+ | |||
+ | '''Lokomotywa LDH45-012 w cukrowni Otmuchów.''' | ||
+ | |||
+ | |||
+ | {{#ask:[[Lw typ fabryczny::LDH45]] | limit = 250 | ||
+ | |?Lw numer seryjny | ||
+ | |?Lw rok produkcji | ||
+ | |?Lw stan | ||
+ | |?Lw ostatni rozstaw | ||
+ | |?Lw ostatni typ silnika | ||
+ | |?Lw ostatnie oznaczenie | ||
+ | |?Lw ostatnie stacjonowanie | ||
+ | |?Lw uwagi | ||
+ | |?Lw numer seryjny | ||
+ | |?Lw strona | ||
+ | |?Lw typ fabryczny | ||
+ | |sort=Lw rok produkcji, Lw numer seryjny | ||
+ | |format=template | ||
+ | |template=Lw tabela | ||
+ | |introtemplate=Lw tabela nagłówek | ||
+ | | outrotemplate=Lw tabela stop | ||
+ | |link=all | ||
+ | |headers=show | ||
+ | |searchlabel=… dalsze wyniki | ||
+ | |class=sortable wikitable smwtable | ||
+ | }} |
Aktualna wersja na dzień 10:07, 21 sie 2018
Lokomotywa spalinowa średniej mocy, przeznaczona do manewrów, obsługi bocznic i lekkiej pracy pociągowej, produkowana w zakładach FAUR. Do Polski sprowadzono 26 sztuk.
Lokomotywa LDH45-012 w cukrowni Otmuchów.
Typ / Numer fabryczny | Rok produkcji | Stan | Rozstaw | Typ silnika | Oznaczenie | Stacjonowanie | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|---|
LDH45/21478 | 1972 | Nieznany | 1435 mm | Nieznany | A-153 | b/d | |
LDH45/22696 | 1975 | Nieznany | 1435 mm | Nieznany | brak | Solvay, Ebensee | |
LDH45/22901 | 1976 | Nieznany | 1435 mm | Maybach MB 836 B | LDH45-270 | nieznane | 08.09.1976 wyeksportowana do CSRR |
LDH45/24188 | 1980 | Nieznany | 1435 mm | Nieznany | LDH45-001 | nieznane | |
LDH45/24189 | 1980 | Złom | 1435 mm | Nieznany | LDH45-002 | Huta "Cedler" S.A. w Sosnowcu | |
LDH45/24190 | 1980 | Nieznany | 1435 mm | Nieznany | LDH45-003 | nieznane | |
LDH45/24191 | 1980 | Złom | 1435 mm | Nieznany | LDH45-004 | Huta Szczecin | Huta Szczecin nr 7 |
LDH45/24192 | 1980 | Złom | 1435 mm | Nieznany | LDH45-005 | Huta Szczecin | Huta Szczecin nr 8 |
LDH45/24193 | 1980 | Nieznany | 1435 mm | Nieznany | LDH45-006 | nieznane | |
LDH45/24194 | 1980 | Nieznany | 1435 mm | Nieznany | LDH45-007 | Koksownia Wałbrzych?? | |
LDH45/24195 | 1980 | Złom | 1435 mm | Nieznany | LDH45-008 | Huta Kościuszko | Huta Kościuszko nr 11
Lokomotywa po remoncie w Rumunii przybyła z tabliczką LDH45-011 |
LDH45/24196 | 1980 | Złom | 1435 mm | Nieznany | LDH45-009 | Huta Kościuszko | Huta Kościuszko nr 12 |
LDH45/24197 | 1980 | Nieznany | 1435 mm | Nieznany | LDH45-010 | nieznane | |
LDH45/24389 | 1981 | Nieznany, Odstawiony | 1435 mm | Nieznany | LDH45-011 | Cukrownia Glinojeck | |
LDH45/24390 | 1981 | Odstawiona | 1435 mm | Nieznany | LDH45-012 | Cukrownia Otmuchów | |
LDH45/24391 | 1981 | Nieznany | 1435 mm | Nieznany | LDH45-013 | nieznane | |
LDH45/24392 | 1981 | Nieznany | 1435 mm | Nieznany | LDH45-014 | nieznane | |
LDH45/24393 | 1981 | Nieznany | 1435 mm | Nieznany | LDH45-015 | nieznane | |
LDH45/24394 | 1981 | Nieznany | 1435 mm | Nieznany | LDH45-016 | nieznane | |
LDH45/24748 | 1983 | Złom | 1435 mm | Nieznany | LDH45-017 | Huta Kościuszko | Huta Kościuszko nr 13 |
LDH45/24749 | 1983 | Nieznany | 1435 mm | Nieznany | LDH45-018 | nieznane | |
LDH45/24750 | 1983 | Nieznany | 1435 mm | Nieznany | LDH45-019 | nieznane | |
LDH45/24798 | 1983 | Złom | 1435 mm | Nieznany | LDH45-020 | URSUS Lublin | |
LDH45/24997 | 1985 | Eksponat | 1435 mm | Nieznany | LDH45-001 | Rahmi M Koç Museum, Stambuł | |
LDH45/25139 | 1986 | Nieznany | 1435 mm | Nieznany | LDH45-021 | nieznane | |
LDH45/25141 | 1986 | Złom | 1435 mm | Nieznany | LDH45-022 | Huta Szczecin? | Huta Szczecin nr 11? |
LDH45/25285 | 1988 | Nieznany | 1435 mm | Nieznany | LDH45-023 | nieznane | |
LDH45/25392 | 1988 | Sprawna | 1435 mm | Nieznany | LDH45-024 | Cargosped Terminal Braniewo | |
LDH45/25393 | 1988 | Sprawna | 1435 mm | Nieznany | LDH45-025 | SKPL Cargo | Malowanie SKPL: barwy niebieskie |
LDH45/25394 | 1989 | Sprawna | 1520 mm | Nieznany | LDH45-026 | CTL Logistics Sp. z o.o. BE-Rucianka | Barwy niebieskie z żółtym czołem; sprzęg SA3 + jeden zderzak. BE Rucianka (bocznica zlokalizowana niedaleko stacji Chruściel; teren ten, to dawny WRP (czyli Wojskowy Rejon Przeładunkowy) |