LDH45: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "Lokomotywa spalinowa średniej mocy, przeznaczona do manewrów, obsługi bocznic i lekkiej pracy pociągowej. Do Polski sprowadzono 26 sztuk.")
 
m
 
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
Lokomotywa spalinowa średniej mocy, przeznaczona do manewrów, obsługi bocznic i lekkiej pracy pociągowej. Do Polski sprowadzono 26 sztuk.
+
Lokomotywa spalinowa średniej mocy, przeznaczona do manewrów, obsługi bocznic i lekkiej pracy pociągowej, produkowana w zakładach [[FAUR]]. Do Polski sprowadzono 26 sztuk.
 +
 
 +
[[File:FAUR_LDH_45_012_in_sugar_factory_Otmuchow.jpg|400px]]
 +
 
 +
'''Lokomotywa LDH45-012 w cukrowni Otmuchów.'''
 +
 
 +
 
 +
{{#ask:[[Lw typ fabryczny::LDH45]] | limit = 250
 +
|?Lw numer seryjny
 +
|?Lw rok produkcji
 +
|?Lw stan
 +
|?Lw ostatni rozstaw
 +
|?Lw ostatni typ silnika
 +
|?Lw ostatnie oznaczenie
 +
|?Lw ostatnie stacjonowanie
 +
|?Lw uwagi
 +
|?Lw numer seryjny
 +
|?Lw strona
 +
|?Lw typ fabryczny
 +
|sort=Lw rok produkcji, Lw numer seryjny
 +
|format=template
 +
|template=Lw tabela
 +
|introtemplate=Lw tabela nagłówek
 +
| outrotemplate=Lw tabela stop
 +
|link=all
 +
|headers=show
 +
|searchlabel=… dalsze wyniki
 +
|class=sortable wikitable smwtable
 +
}}

Aktualna wersja na dzień 10:07, 21 sie 2018

Lokomotywa spalinowa średniej mocy, przeznaczona do manewrów, obsługi bocznic i lekkiej pracy pociągowej, produkowana w zakładach FAUR. Do Polski sprowadzono 26 sztuk.

FAUR LDH 45 012 in sugar factory Otmuchow.jpg

Lokomotywa LDH45-012 w cukrowni Otmuchów.


Typ / Numer fabryczny Rok produkcji Stan Rozstaw Typ silnika Oznaczenie Stacjonowanie Uwagi
LDH45/21478 1972 Nieznany 1435 mm Nieznany A-153 b/d
LDH45/22696 1975 Nieznany 1435 mm Nieznany brak Solvay, Ebensee
LDH45/22901 1976 Nieznany 1435 mm Maybach MB 836 B LDH45-270 nieznane 08.09.1976 wyeksportowana do CSRR
LDH45/24188 1980 Nieznany 1435 mm Nieznany LDH45-001 nieznane
LDH45/24189 1980 Złom 1435 mm Nieznany LDH45-002 Huta "Cedler" S.A. w Sosnowcu
LDH45/24190 1980 Nieznany 1435 mm Nieznany LDH45-003 nieznane
LDH45/24191 1980 Złom 1435 mm Nieznany LDH45-004 Huta Szczecin Huta Szczecin nr 7
LDH45/24192 1980 Złom 1435 mm Nieznany LDH45-005 Huta Szczecin Huta Szczecin nr 8
LDH45/24193 1980 Nieznany 1435 mm Nieznany LDH45-006 nieznane
LDH45/24194 1980 Nieznany 1435 mm Nieznany LDH45-007 Koksownia Wałbrzych??
LDH45/24195 1980 Złom 1435 mm Nieznany LDH45-008 Huta Kościuszko Huta Kościuszko nr 11

Lokomotywa po remoncie w Rumunii przybyła z tabliczką LDH45-011

LDH45/24196 1980 Złom 1435 mm Nieznany LDH45-009 Huta Kościuszko Huta Kościuszko nr 12
LDH45/24197 1980 Nieznany 1435 mm Nieznany LDH45-010 nieznane
LDH45/24389 1981 Nieznany, Odstawiony 1435 mm Nieznany LDH45-011 Cukrownia Glinojeck
LDH45/24390 1981 Odstawiona 1435 mm Nieznany LDH45-012 Cukrownia Otmuchów
LDH45/24391 1981 Nieznany 1435 mm Nieznany LDH45-013 nieznane
LDH45/24392 1981 Nieznany 1435 mm Nieznany LDH45-014 nieznane
LDH45/24393 1981 Nieznany 1435 mm Nieznany LDH45-015 nieznane
LDH45/24394 1981 Nieznany 1435 mm Nieznany LDH45-016 nieznane
LDH45/24748 1983 Złom 1435 mm Nieznany LDH45-017 Huta Kościuszko Huta Kościuszko nr 13
LDH45/24749 1983 Nieznany 1435 mm Nieznany LDH45-018 nieznane
LDH45/24750 1983 Nieznany 1435 mm Nieznany LDH45-019 nieznane
LDH45/24798 1983 Złom 1435 mm Nieznany LDH45-020 URSUS Lublin
LDH45/24997 1985 Eksponat 1435 mm Nieznany LDH45-001 Rahmi M Koç Museum, Stambuł
LDH45/25139 1986 Nieznany 1435 mm Nieznany LDH45-021 nieznane
LDH45/25141 1986 Złom 1435 mm Nieznany LDH45-022 Huta Szczecin? Huta Szczecin nr 11?
LDH45/25285 1988 Nieznany 1435 mm Nieznany LDH45-023 nieznane
LDH45/25392 1988 Sprawna 1435 mm Nieznany LDH45-024 Cargosped Terminal Braniewo
LDH45/25393 1988 Sprawna 1435 mm Nieznany LDH45-025 SKPL Cargo Malowanie SKPL: barwy niebieskie
LDH45/25394 1989 Sprawna 1520 mm Nieznany LDH45-026 CTL Logistics Sp. z o.o. BE-Rucianka Barwy niebieskie z żółtym czołem; sprzęg SA3 + jeden zderzak. BE Rucianka (bocznica zlokalizowana niedaleko stacji Chruściel; teren ten, to dawny WRP (czyli Wojskowy Rejon Przeładunkowy)