Archiwum:Słowniczek parowozowy (1924): Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(jeszcze bez spisu) |
(→Spis treści: bold) |
||
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 11: | Linia 11: | ||
__TOC__ | __TOC__ | ||
− | == Spis | + | == Spis treści == |
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
− | !!!Spis | + | ! !!Spis treści!!Strona |
|- | |- | ||
− | + | | || Słowo wstępne || [[:Plik:Slow_par_1924_02.jpg|2]] | |
+ | |- | ||
+ | | '''A.''' || '''Wyrazy ogólne''' || [[:Plik:Slow_par_1924_07.jpg|3]] | ||
+ | |- | ||
+ | | '''B.''' || '''Parowóz''' || | ||
+ | |- | ||
+ | | I. || Kocioł || [[:Plik:Slow_par_1924_04.jpg|4]] | ||
+ | |- | ||
+ | | II. || Uzbrojenie || [[:Plik:Slow_par_1924_07.jpg|7]] | ||
+ | |- | ||
+ | | III. || Osprzęt (drobny) || [[:Plik:Slow_par_1924_08-09.jpg|9]] | ||
+ | |- | ||
+ | | IV. || Dymnica || [[:Plik:Slow_par_1924_11.jpg|11]] | ||
+ | |- | ||
+ | | V. || Przegrzewacz || [[:Plik:Slow_par_1924_13.jpg|13]] | ||
+ | |- | ||
+ | | VI. || Popielnik || [[:Plik:Slow_par_1924_14.jpg|14]] | ||
+ | |- | ||
+ | | VII. || Rama || [[:Plik:Slow_par_1924_14.jpg|14]] | ||
+ | |- | ||
+ | | VIII i IX || Belka zderzakowe i skrzynia sprzęgowa || [[:Plik:Slow_par_1924_15.jpg|15]] | ||
+ | |- | ||
+ | | X. || Przyrząd pociągowy i odbijakowy || [[:Plik:Slow_par_1924_16.jpg|16]] | ||
+ | |- | ||
+ | | XI. || Osprzęt sprężynowy i wyrównawczy || [[:Plik:Slow_par_1924_17.jpg|17]] | ||
+ | |- | ||
+ | | XII. || Zestaw kołowy i maźnica osiowa || [[:Plik:Slow_par_1924_20.jpg|20]] | ||
+ | |- | ||
+ | | XIII. || Wózki zwrotne i przesuwne || [[:Plik:Slow_par_1924_22.jpg|22]] | ||
+ | |- | ||
+ | | XIV. || Pomost || [[:Plik:Slow_par_1924_23.jpg|23]] | ||
+ | |- | ||
+ | | XV. || Budka kierownika parowozu || [[:Plik:Slow_par_1924_23.jpg|23]] | ||
+ | |- | ||
+ | | XVI. || Kadź wodna i skrzynia węglowa || [[:Plik:Slow_par_1924_25.jpg|25]] | ||
+ | |- | ||
+ | | XVII. || Otulina || [[:Plik:Slow_par_1924_25.jpg|25]] | ||
+ | |- | ||
+ | | XIX. || Cylinder || [[:Plik:Slow_par_1924_25.jpg|25]] | ||
+ | |- | ||
+ | | XX. || Mechanizm ruchowy || [[:Plik:Slow_par_1924_26.jpg|26]] | ||
+ | |- | ||
+ | | XXI. || Stawidło || [[:Plik:Slow_par_1924_27.jpg|27]] | ||
+ | |- | ||
+ | | XXII. || Hamulec || [[:Plik:Slow_par_1924_29.jpg|29]] | ||
+ | |- | ||
+ | | XXIII. || Tabliczki || [[:Plik:Slow_par_1924_31.jpg|31]] | ||
+ | |- | ||
+ | | XIV. || Zasilanie wodą. Podgrzewacz || [[:Plik:Slow_par_1924_31.jpg|31]] | ||
+ | |- | ||
+ | | XXV. || Urządzenia specjalne || [[:Plik:Slow_par_1924_31.jpg|31]] | ||
+ | |- | ||
+ | | '''C.''' || '''Tender''' || [[:Plik:Slow_par_1924_32.jpg|32]] | ||
|- | |- | ||
|} | |} |
Aktualna wersja na dzień 04:45, 26 kwi 2018
Słowniczek parowozowy (1924) | |
---|---|
Tytuł teczki | Słowniczek parowozowy |
Data początkowa | 1924 |
Data końcowa | 1924 |
Sygnatura teczki | AT-00071 |
Słowa kluczowe | Słownik |
Słowniczek parowozowy - opracowany przez Stanisława Kruszewskiego zbiór terminologii parowozowej wraz z podaniem odpowiedników w języku niemieckim.
Spis treści[edytuj]
Spis treści | Strona | |
---|---|---|
Słowo wstępne | 2 | |
A. | Wyrazy ogólne | 3 |
B. | Parowóz | |
I. | Kocioł | 4 |
II. | Uzbrojenie | 7 |
III. | Osprzęt (drobny) | 9 |
IV. | Dymnica | 11 |
V. | Przegrzewacz | 13 |
VI. | Popielnik | 14 |
VII. | Rama | 14 |
VIII i IX | Belka zderzakowe i skrzynia sprzęgowa | 15 |
X. | Przyrząd pociągowy i odbijakowy | 16 |
XI. | Osprzęt sprężynowy i wyrównawczy | 17 |
XII. | Zestaw kołowy i maźnica osiowa | 20 |
XIII. | Wózki zwrotne i przesuwne | 22 |
XIV. | Pomost | 23 |
XV. | Budka kierownika parowozu | 23 |
XVI. | Kadź wodna i skrzynia węglowa | 25 |
XVII. | Otulina | 25 |
XIX. | Cylinder | 25 |
XX. | Mechanizm ruchowy | 26 |
XXI. | Stawidło | 27 |
XXII. | Hamulec | 29 |
XXIII. | Tabliczki | 31 |
XIV. | Zasilanie wodą. Podgrzewacz | 31 |
XXV. | Urządzenia specjalne | 31 |
C. | Tender | 32 |
Materiał archiwalny[edytuj]
Informacja: w celu powiększenia skanu tak, aby był czytelny, wystarczy najechać na wybrany obrazek kursorem myszy. Jeśli uzyskane w ten sposób powiększenie jest za duże należy przełączyć przeglądarkę w tryb pełnoekranowy naciskając klawisz funkcyjny F11
lub odpowiednio zmniejszyć obraz korzystając z kombinacji klawiszy CTRL-
.