Tabor:Lw-01208: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Złom |Typ=WLs40 |Numer=936 |Rok produkcji=1959 |Ostatnie oznaczenie=b/d |Ostatni rozstaw=600 mm |Ostatni typ silnika=Nieznany |Ostatnie stacj...") |
|||
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
|Stan=Złom | |Stan=Złom | ||
+ | |Producent=ZNTK Poznań | ||
|Typ=WLs40 | |Typ=WLs40 | ||
|Numer=936 | |Numer=936 | ||
|Rok produkcji=1959 | |Rok produkcji=1959 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=WLs40-936 |
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Murzynowo" |
− | |Opis= | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie}} | + | |Opis=Dane<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s.164</ref>. Jej tabliczka firmowa została umieszczona na lokomotywie WLs50 2296, ustawionej w Międzyrzeczu<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref>. |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Murzynowo"|b/d|b/d}} |
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw}} | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-936|1959|b/d}} |
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1959|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 22:15, 20 lut 2020
<<< WLs40
WLs40 936
Stan: złom
Rok produkcji
1959
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
WLs40-936
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cegielnia "Murzynowo"
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cegielnia "Murzynowo" | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1959 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs40-936 | 1959 | - | b/d |
Dodatkowe informacje