Tabor:Lw-01208: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 5: | Linia 5: | ||
|Numer=936 | |Numer=936 | ||
|Rok produkcji=1959 | |Rok produkcji=1959 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=WLs40-936 |
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Murzynowo" | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Murzynowo" |
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Opis=Dane<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s.164</ref>. Jej tabliczka firmowa została umieszczona na lokomotywie WLs50 2296, ustawionej w Międzyrzeczu<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref>. | |Opis=Dane<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s.164</ref>. Jej tabliczka firmowa została umieszczona na lokomotywie WLs50 2296, ustawionej w Międzyrzeczu<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref>. | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Murzynowo" | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Murzynowo"|b/d|b/d}} |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-936|1959|b/d}} |
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw}} | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1959|b/d}} |
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 22:15, 20 lut 2020
<<< WLs40
WLs40 936
Stan: złom
Rok produkcji
1959
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
WLs40-936
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cegielnia "Murzynowo"
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cegielnia "Murzynowo" | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1959 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs40-936 | 1959 | - | b/d |
Dodatkowe informacje