Tabor:Lw-00625: Różnice pomiędzy wersjami
m (uzupełnienie) |
(plus foto) |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Wrak | ||
|Typ=A20D-P | |Typ=A20D-P | ||
|Numer=?(226) | |Numer=?(226) | ||
|Rok produkcji=1986 | |Rok produkcji=1986 | ||
− | |||
|Rok odstawienia=2004 | |Rok odstawienia=2004 | ||
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-226 | |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-226 | ||
|Ostatni rozstaw=nieznany | |Ostatni rozstaw=nieznany | ||
+ | |Ostatni typ silnika=D2516HMU | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Crişcior (Rumunia) | |Ostatnie stacjonowanie=Crişcior (Rumunia) | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Rumunia |
− | |||
|Użytkownik=- | |Użytkownik=- | ||
|Właściciel=CFI Crişcior | |Właściciel=CFI Crişcior | ||
+ | |Kolej=CFI Crişcior | ||
|Uwagi=Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla. | |Uwagi=Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla. | ||
|Opis=W maju 2004 sprzedany przez Interlok roku do Rumunii (kolej Brad - Crişcior), gdzie został odstawiony i nieużywany. Stan aktualny nieznany, ale zdjęcia sprzed kilku lat wskazują, że to wrak w stanie niewiele lepszym niż krośniewickie. Długo uważało się, że był to 228. W rzeczywistości popełniono błąd. Na prawdziwym 228 naniesiono numer 226, a prawdziwy 226 stoi w Rumunii uznawany we wszystkich spisach za 228. | |Opis=W maju 2004 sprzedany przez Interlok roku do Rumunii (kolej Brad - Crişcior), gdzie został odstawiony i nieużywany. Stan aktualny nieznany, ale zdjęcia sprzed kilku lat wskazują, że to wrak w stanie niewiele lepszym niż krośniewickie. Długo uważało się, że był to 228. W rzeczywistości popełniono błąd. Na prawdziwym 228 naniesiono numer 226, a prawdziwy 226 stoi w Rumunii uznawany we wszystkich spisach za 228. | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Opalenica Wąskotorowa|1986|1996}}{{Lw stacjonowanie|Śmigiel|1996|2003}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Wąskotorowa|2003|2004}}{{Lw stacjonowanie|Crişcior (Rumunia)|2004|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-226|1986|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|?}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|?}} | ||
− | | | + | |Grafika=Mbxd2-226-criscior.jpg |
− | | | + | |Opis grafiki=28.07.2009 - MBxd2-226, CFI (Caile Ferate Industriale Brad), Crişcior, Rumunia |
}} | }} | ||
* [[Biblioteka:A-01508]] | * [[Biblioteka:A-01508]] |
Aktualna wersja na dzień 11:14, 27 kwi 2020
<<< A20D-P
A20D-P ?(226)
Stan: wrak
Rok produkcji
1986
Stan
Wrak
Rok odstawienia
2004
Aktualne oznaczenie
MBxd2-226
Aktualny rozstaw
nieznany
Aktualne miejsce stacjonowania
Crişcior (Rumunia)
Kraj stacjonowania
Rumunia
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
CFI Crişcior
Użytkownik
-
Właściciel
CFI Crişcior
Stacjonowanie
Opalenica Wąskotorowa | 1986 | - | 1996 |
Śmigiel | 1996 | - | 2003 |
Środa Wielkopolska Wąskotorowa | 2003 | - | 2004 |
Crişcior (Rumunia) | 2004 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1986 | - | ? |
Oznaczenie
MBxd2-226 | 1986 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Numer 226 posiada również wagon 228 ze Śmigla.
Szczegółowy opis i uwagi
W maju 2004 sprzedany przez Interlok roku do Rumunii (kolej Brad - Crişcior), gdzie został odstawiony i nieużywany. Stan aktualny nieznany, ale zdjęcia sprzed kilku lat wskazują, że to wrak w stanie niewiele lepszym niż krośniewickie. Długo uważało się, że był to 228. W rzeczywistości popełniono błąd. Na prawdziwym 228 naniesiono numer 226, a prawdziwy 226 stoi w Rumunii uznawany we wszystkich spisach za 228.
Galeria
Źródła