Tabor:Lw-01164: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(źródło) |
|||
(Nie pokazano 8 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 5: | Linia 5: | ||
|Numer=137 | |Numer=137 | ||
|Rok produkcji=1953 | |Rok produkcji=1953 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=WLs40-137 |
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S64L | |Ostatni typ silnika=S64L | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią | |Ostatnie stacjonowanie=Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
+ | |Uwagi=Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 1, w 1999r. pomalowana na żółto-czerwono, numery naniesione farbą na obudowie kabiny 8670(?-lub6)5 | ||
|Opis=Początkowe dwa miejsca stacjonowania wg<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154</ref> | |Opis=Początkowe dwa miejsca stacjonowania wg<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154</ref> | ||
+ | Na podstawie informacji ze strony http://www.archeo.kolej.pl/maron/fordon.htm p. Przemysława Marona w 1999 r. była sprawna | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane "Hydrobudowa 8" - Poznań|1953|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Fordon" - Bydgoszcz; zakł. nr 1|b/d|2001}}{{Lw stacjonowanie|Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią|2001|obecnie}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane "Hydrobudowa 8" - Poznań|1953|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Fordon" - Bydgoszcz; zakł. nr 1|b/d|2001}}{{Lw stacjonowanie|Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią|2001|obecnie}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|1|b/d|Obecnie}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|1|b/d|Obecnie}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1953|Obecnie}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1953|Obecnie}} | ||
+ | |Foto1=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 1.JPG | ||
+ | |Opis1=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 1 | ||
+ | |Foto2=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 2.JPG | ||
+ | |Opis2=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 2 | ||
+ | |Foto3=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 3.JPG | ||
+ | |Opis3=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 3 | ||
+ | |Foto4=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 4.JPG | ||
+ | |Opis4=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 4 | ||
+ | |Foto5=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 5.JPG | ||
+ | |Opis5=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 5 | ||
+ | |Foto6=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 6.JPG | ||
+ | |Opis6=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 6 | ||
+ | |Foto7=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 7.JPG | ||
+ | |Opis7=WLs40-137 2009.05.19 Trzeciewnica zdjęcie 7 | ||
+ | |Foto8=WLs40-137 2011.06.25 Trzeciewnica zdjęcie 1.jpg | ||
+ | |Opis8=WLs40-137 2011.06.25 Trzeciewnica zdjęcie 1 | ||
+ | |Foto9=WLs40-137 2011.06.25 Trzeciewnica zdjęcie 2.jpg | ||
+ | |Opis9=WLs40-137 2011.06.25 Trzeciewnica zdjęcie 2 | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 21:12, 17 sty 2021
<<< WLs40
WLs40 137
Stan: wrak
Rok produkcji
1953
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Wrak
Aktualne oznaczenie
WLs40-137
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S64L
Stacjonowanie
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane "Hydrobudowa 8" - Poznań | 1953 | - | b/d |
Cegielnia "Fordon" - Bydgoszcz; zakł. nr 1 | b/d | - | 2001 |
Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią | 2001 | - | obecnie |
Rozstaw
600 mm | 1953 | - | Obecnie |
Oznaczenie
1 | b/d | - | Obecnie |
Dodatkowe informacje
Cegielnia "Fordon" zakładowy nr 1, w 1999r. pomalowana na żółto-czerwono, numery naniesione farbą na obudowie kabiny 8670(?-lub6)5
Szczegółowy opis i uwagi
Początkowe dwa miejsca stacjonowania wg[1] Na podstawie informacji ze strony http://www.archeo.kolej.pl/maron/fordon.htm p. Przemysława Marona w 1999 r. była sprawna
Galeria