Tabor:Lw-01179: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(źródło) |
|||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S64L | |Ostatni typ silnika=S64L | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Zakłady Tworzyw Sztucznych "Pronit-Erg" | + | |Ostatnie stacjonowanie=Zakłady Tworzyw Sztucznych "Pronit-Erg" |
− | | | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |||
|Opis=Początek stacjonowania i rok wg<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154</ref> | |Opis=Początek stacjonowania i rok wg<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', Warszawa: WKiŁ, 2009, s.154</ref> | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Tworzyw Sztucznych "Pronit-Erg"|1954|2000}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Tworzyw Sztucznych "Pronit-Erg"|1954|2000}} |
Aktualna wersja na dzień 22:05, 24 lut 2020
<<< WLs40
WLs40 200
Stan: złom
Rok produkcji
1954
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Rok złomowania
2000
Ostatnie oznaczenie
b/d
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Zakłady Tworzyw Sztucznych "Pronit-Erg"
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
S64L
Stacjonowanie
Zakłady Tworzyw Sztucznych "Pronit-Erg" | 1954 | - | 2000 |
Rozstaw
600 mm | 1954 | - | 2000 |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Początek stacjonowania i rok wg[1]
Galeria