Tabor:Lw-00682: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę Tabor:Lw-00682 na XTabor:Lw-00682, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
(przypis)
 
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 10: Linia 10:
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatnie stacjonowanie=Muzeum Regionalne w Dębicy
 
|Ostatnie stacjonowanie=Muzeum Regionalne w Dębicy
 +
|Ostatni kraj=Polska
 
|Właściciel=Muzeum Regionalne w Dębicy
 
|Właściciel=Muzeum Regionalne w Dębicy
 
|Uwagi=Podczas eksploatacji w cegielni lokomotywa posiadała koguta, zielone nadwozie i żółte czoło.
 
|Uwagi=Podczas eksploatacji w cegielni lokomotywa posiadała koguta, zielone nadwozie i żółte czoło.
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Igloobud|1970|2009}}{{Lw stacjonowanie|Muzeum Regionalne w Dębicy|2009|nadal}}
+
|Opis=* Sprawna i eksploatowana jeszcze w roku 2001<ref>[[Biblioteka:A-01242]]</ref>
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Dębica"|1970|2009}}{{Lw stacjonowanie|Muzeum Regionalne w Dębicy|2009|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2068|1970|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2068|1970|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1970|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1970|nadal}}
Linia 18: Linia 20:
 
|Opis grafiki=2007
 
|Opis grafiki=2007
 
}}
 
}}
 +
* [[Biblioteka:A-04313]]

Aktualna wersja na dzień 16:26, 27 gru 2020


<<< WLs50

WLs50 2068

Stan: eksponat

Debica - kolej cegielni.jpg

2007

Rok produkcji

1970

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Eksponat

Rok odstawienia

2008

Aktualne oznaczenie

WLs50-2068

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Muzeum Regionalne w Dębicy

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL


Właściciel

Muzeum Regionalne w Dębicy

Stacjonowanie

Cegielnia "Dębica" 1970 - 2009
Muzeum Regionalne w Dębicy 2009 - nadal

Rozstaw

600 mm 1970 - nadal

Oznaczenie

WLs50-2068 1970 - nadal

Dodatkowe informacje

Podczas eksploatacji w cegielni lokomotywa posiadała koguta, zielone nadwozie i żółte czoło.

Szczegółowy opis i uwagi

  • Sprawna i eksploatowana jeszcze w roku 2001[1]

Galeria