Tabor:Lw-01213: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę Tabor:Lw-01213 na XTabor:Lw-01213, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
|||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 5: | Linia 5: | ||
|Numer=1318 | |Numer=1318 | ||
|Rok produkcji=1962 | |Rok produkcji=1962 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=WLs40-1318 |
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Tuplice | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Tuplice" |
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
+ | |Uwagi=Możliwa pomyłka z 1378 | ||
|Opis=Kolejka cegielniania w rejonie Tuplic, kabina istniała w 2001<ref>S. Fedorowicz: ''Kolejki cegielnianie w okolicach Lubska'', "Świat Kolei" nr 9/2001, s.6</ref> | |Opis=Kolejka cegielniania w rejonie Tuplic, kabina istniała w 2001<ref>S. Fedorowicz: ''Kolejki cegielnianie w okolicach Lubska'', "Świat Kolei" nr 9/2001, s.6</ref> | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie}} | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Tuplice"|b/d|b/d}} |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-1318|1962}} |
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw}} | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1962|b/d}} |
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 22:20, 24 lut 2020
<<< WLs40
WLs40 1318
Stan: złom
Rok produkcji
1962
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
WLs40-1318
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cegielnia "Tuplice"
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cegielnia "Tuplice" | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1962 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs40-1318 | 1962 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Możliwa pomyłka z 1378
Szczegółowy opis i uwagi
Kolejka cegielniania w rejonie Tuplic, kabina istniała w 2001[1]
Galeria