Osp 2: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzenie) |
|||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | '''Osp 2''' (''Urządzenia sygnalizacji na przejeździe, do którego się [[tarcza]] odnosi, są sprawne, jazda przez przejazd z największą dozwoloną prędkością | + | '''Osp 2''' (''Urządzenia sygnalizacji na przejeździe, do którego się [[tarcza]] odnosi, są sprawne, jazda przez przejazd z największą dozwoloną prędkością'') - sygnał nadawany przez tarczę ostrzegawczą przejazdową informujący, że urządzenia sygnalizacji na [[przejazd kolejowy|przejeździe]], do którego tarcza się odnosi są sprawne i zezwalający na jazdę przez ten przejazd z największą dozwoloną prędkością. |
*Obraz sygnału: dwa światła białe ciągłe w linii poziomej | *Obraz sygnału: dwa światła białe ciągłe w linii poziomej | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Plik: | + | Plik:Osp2.jpg |
</gallery> | </gallery> | ||
Linia 10: | Linia 10: | ||
§79 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami) | §79 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami) | ||
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | ||
− | |||
[[Kategoria:Sygnały i wskaźniki stosowane w Polsce]] | [[Kategoria:Sygnały i wskaźniki stosowane w Polsce]] |
Aktualna wersja na dzień 16:48, 17 sty 2013
Osp 2 (Urządzenia sygnalizacji na przejeździe, do którego się tarcza odnosi, są sprawne, jazda przez przejazd z największą dozwoloną prędkością) - sygnał nadawany przez tarczę ostrzegawczą przejazdową informujący, że urządzenia sygnalizacji na przejeździe, do którego tarcza się odnosi są sprawne i zezwalający na jazdę przez ten przejazd z największą dozwoloną prędkością.
- Obraz sygnału: dwa światła białe ciągłe w linii poziomej
Źródło[edytuj]
§79 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami)