Tabor:Lw-01296: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (literówka)
 
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 3: Linia 3:
 
|Producent=ZNTK Wrocław
 
|Producent=ZNTK Wrocław
 
|Typ=WM5
 
|Typ=WM5
|Numer=nieznany
+
|Numer=192
|Rok produkcji=nieznany
+
|Rok produkcji=1958
|Ostatnie oznaczenie=nieznanr
+
|Ostatnie oznaczenie=nieznane
 
|Ostatni rozstaw=1435 mm
 
|Ostatni rozstaw=1435 mm
|Ostatni typ silnika=nieznany
+
|Ostatni typ silnika=Brak silnika
 
|Ostatnie stacjonowanie=Parowozownia Jarocin
 
|Ostatnie stacjonowanie=Parowozownia Jarocin
|Uwagi=Pojazd oczekuje renowacji
+
|Właściciel=Towarzystwo Kolei Wielkopolskiej
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie}}
+
|Opis=Tabliczka znamionowa drezyny wskazuje, że fabrycznie wyposażono ją w wysokoprężny trzycylindrowy silnik spalinowy S-63s o mocy 33KM wraz z 4-biegową skrzynią biegów. Przedmiotowy pojazd jest darem od PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przekazanym do Muzeum Parowozownia Jarocin ze Sekcji Utrzymania Obiektów Inżynieryjnych i Linii Kolejowych w Skarżysku – Kamiennej. Nie jest znana historia jego służby w PKP poza faktem, iż po wycofaniu ze „służby drogowej” przebudowano go na przeciągarkę wagonów w zgrzewalni szyn. Egzemplarz obecnie jest w złym stanie technicznym (ma zniszczoną kabinę, pozbawiony jest silnika spalinowego i posiada przebudowany układ cięgłowo-zderzny) w przyszłości poddany zostanie odbudowie z przywróceniem pierwotnego wyglądu.
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Parowozownia Jarocin|2016|nadal}}{{Lw stacjonowanie|Skarżysko Kamienna|b/d|2016}}
|Rozstaw={{Lw rozstaw}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|7192|b/d|b/d}}
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|1958|nadal}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 12:35, 6 kwi 2019


<<< WM5

WM5 192

Stan: wrak

Rok produkcji

1958

Producent

ZNTK Wrocław

Stan

Wrak


Aktualne oznaczenie

nieznane

Aktualny rozstaw

1435 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Parowozownia Jarocin

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Brak silnika


Właściciel

Towarzystwo Kolei Wielkopolskiej

Stacjonowanie

Parowozownia Jarocin 2016 - nadal
Skarżysko Kamienna b/d - 2016

Rozstaw

1435 mm 1958 - nadal

Oznaczenie

7192 b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Tabliczka znamionowa drezyny wskazuje, że fabrycznie wyposażono ją w wysokoprężny trzycylindrowy silnik spalinowy S-63s o mocy 33KM wraz z 4-biegową skrzynią biegów. Przedmiotowy pojazd jest darem od PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przekazanym do Muzeum Parowozownia Jarocin ze Sekcji Utrzymania Obiektów Inżynieryjnych i Linii Kolejowych w Skarżysku – Kamiennej. Nie jest znana historia jego służby w PKP poza faktem, iż po wycofaniu ze „służby drogowej” przebudowano go na przeciągarkę wagonów w zgrzewalni szyn. Egzemplarz obecnie jest w złym stanie technicznym (ma zniszczoną kabinę, pozbawiony jest silnika spalinowego i posiada przebudowany układ cięgłowo-zderzny) w przyszłości poddany zostanie odbudowie z przywróceniem pierwotnego wyglądu.

Galeria

Źródła