Tabor:Lw-01382: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (dr red) |
|||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatni typ silnika=SW-266/L1 | |Ostatni typ silnika=SW-266/L1 | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Krupiński" |
− | | | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |||
|Uwagi=Pierwsza zbudowana lokomotywa tego typu | |Uwagi=Pierwsza zbudowana lokomotywa tego typu | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Krupiński"|1989|b/d}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1989|Obecnie}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1989|Obecnie}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 23:20, 22 lut 2020
<<< WLp50
WLp50 001
Stan: nieznany
Rok produkcji
1989
Producent
Z.N.T. i S. Brzesko
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
b/d
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Kopalnia Węgla Kamiennego "Krupiński"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
SW-266/L1
Stacjonowanie
Kopalnia Węgla Kamiennego "Krupiński" | 1989 | - | b/d |
Rozstaw
750 mm | 1989 | - | Obecnie |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Pierwsza zbudowana lokomotywa tego typu
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła