Tabor:Lw-00726: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Zmiana statusu na czynny) |
m (Dr red) |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
|Numer=25290 | |Numer=25290 | ||
|Rok produkcji=1987 | |Rok produkcji=1987 | ||
− | |||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=LDH18-001 | |Ostatnie oznaczenie=LDH18-001 | ||
|Ostatni rozstaw=1435 mm | |Ostatni rozstaw=1435 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Skansen w Pyskowicach | |Ostatnie stacjonowanie=Skansen w Pyskowicach | ||
+ | |Użytkownik=Towarzystwo Ochrony Zabytków Kolei i Organizacji Skansenów w Pyskowicach | ||
|Właściciel=Towarzystwo Ochrony Zabytków Kolei i Organizacji Skansenów w Pyskowicach | |Właściciel=Towarzystwo Ochrony Zabytków Kolei i Organizacji Skansenów w Pyskowicach | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Skansen w Pyskowicach|1998|nadal}}{{Lw stacjonowanie|Magazyny Państwowe w Opolu|1987|1998}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Skansen w Pyskowicach|1998|nadal}}{{Lw stacjonowanie|Magazyny Państwowe w Opolu|1987|1998}} |
Aktualna wersja na dzień 14:31, 1 maj 2019
<<< LDH18
LDH18 25290
Stan: sprawna
Rok produkcji
1987
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
LDH18-001
Aktualny rozstaw
1435 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Skansen w Pyskowicach
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Użytkownik
Towarzystwo Ochrony Zabytków Kolei i Organizacji Skansenów w Pyskowicach
Właściciel
Towarzystwo Ochrony Zabytków Kolei i Organizacji Skansenów w Pyskowicach
Stacjonowanie
Skansen w Pyskowicach | 1998 | - | nadal |
Magazyny Państwowe w Opolu | 1987 | - | 1998 |
Rozstaw
1435 mm | 1987 | - | nadal |
Oznaczenie
LDH18-01 | b/d | - | nadal |
LDH180-01 | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła