Tabor:Lw-00558: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=Wola H12A | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Majdan | |Ostatnie stacjonowanie=Majdan | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | |Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | ||
|Właściciel=Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Cisna | |Właściciel=Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Cisna | ||
Linia 14: | Linia 15: | ||
|Uwagi=Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone. | |Uwagi=Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone. | ||
|Opis=Poprzedni typ silnika: Maybach MB 836 B (do roku 2012). | |Opis=Poprzedni typ silnika: Maybach MB 836 B (do roku 2012). | ||
− | Malowanie czerwone | + | Malowanie czerwone. Pierwotnie żółty pasek i żółto-czerwone czołownice. |
+ | *Przynajmniej od 2001: biały pasek, tworzący szerokie płytkie "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone (sprzęg na białym trójkącie). Przynajmniej od 2007 roku emblemat BKL na ścianie tylnej (w 2002 jeszcze brak). | ||
+ | *Od 2020 roku: biały pasek z czarną obwódką tworzący "-v-" na ścianie przedniej, czołownice czarne pośrodku z pasami żółto-czarnymi na zewnątrz. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Majdan|1980|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Majdan|1980|nadal}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|LP-Lyd2-05|1980|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|LP-Lyd2-05|1980|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}} | ||
|Grafika=0016tm.jpg | |Grafika=0016tm.jpg | ||
− | |Foto1=File:Majdan - station 6.jpg | + | |Foto1=Plik:Lyd2 Bieszczady.jpg |
− | | | + | |Opis1=1991 rok |
− | | | + | |Foto2=Plik:0025am.jpg |
− | | | + | |Opis2=15.08.2006 - LP Lyd2-05 wjeżdża na przystanek Cisna pociągiem turystycznym |
− | | | + | |Foto3=File:Majdan - station 6.jpg |
− | | | + | |Opis3=2011 rok |
+ | |Foto4=Plik:DSC01879am23.JPG | ||
+ | |Opis4=05.05.2012 - LP Lyd2-05 z pociągiem turystycznym do Balnicy | ||
+ | |Foto5=File:Lyd2-05 DSC03409.JPG | ||
+ | |Opis5=2018 rok | ||
+ | |Foto6=File:Lyd2-05 DSC04310.JPG | ||
+ | |Opis6=2018 | ||
+ | |Foto7=DSC03745am12.JPG | ||
+ | |Opis7=06.06.2020 - LP Lyd2-05 manewruje po stacji Majdan | ||
+ | |Foto8=DSC03755hm2.JPG | ||
+ | |Opis8=06.06.2020 - Cisna - Lyd2-05 z pociągiem towarowym do Dołżycy. | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 14:44, 16 lip 2020
<<< L30H
L30H 24048
Stan: sprawna
Rok produkcji
1980
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
LP-Lyd2-05
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Majdan
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Bieszczadzka Kolejka Leśna
Użytkownik
Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
Właściciel
Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Cisna
Stacjonowanie
Majdan | 1980 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1980 | - | nadal |
Oznaczenie
LP-Lyd2-05 | 1980 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.
Szczegółowy opis i uwagi
Poprzedni typ silnika: Maybach MB 836 B (do roku 2012). Malowanie czerwone. Pierwotnie żółty pasek i żółto-czerwone czołownice.
- Przynajmniej od 2001: biały pasek, tworzący szerokie płytkie "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone (sprzęg na białym trójkącie). Przynajmniej od 2007 roku emblemat BKL na ścianie tylnej (w 2002 jeszcze brak).
- Od 2020 roku: biały pasek z czarną obwódką tworzący "-v-" na ścianie przedniej, czołownice czarne pośrodku z pasami żółto-czarnymi na zewnątrz.