Tabor:Lw-01410: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie rekordu) |
(drobne ulepsz.) |
||
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 4: | Linia 4: | ||
|Numer=2260 | |Numer=2260 | ||
|Rok produkcji=1973 | |Rok produkcji=1973 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=WLs50-2260 |
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Zielonka" | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Zielonka" |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie}} | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | + | |Opis=Według B. Pokropińskiego, odbiorcą była Kopalnia Torfu "Skowronki" w Karaskach<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 164</ref>. |
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw}} | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Zielonka"|b/d|b/d}} |
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2260|1973|b/d}} | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1973|b/d}} | ||
}} | }} | ||
+ | * {{cytuj pismo | nazwisko = Zajfert | imię = Michał| autor link = | tytuł = Cegielnie| url = | czasopismo = Stalowe Szlaki| adres czasopisma = | oznaczenie = 1/2/3| wolumin = 1| wydanie = | strony = 7| data = | rok = 1990| miesiąc = 04| odpowiedzialność = | wydawca = Klub Miłośników Kolei przy Technikum Kolejowym| miejsce = Warszawa| issn = | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id =([[Biblioteka:A-04414]])| cytat = | język = | data dostępu = }} |
Aktualna wersja na dzień 12:59, 10 wrz 2022
<<< WLs50
WLs50 2260
Stan: nieznany
Rok produkcji
1973
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-2260
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia "Zielonka"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cegielnia "Zielonka" | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1973 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs50-2260 | 1973 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Według B. Pokropińskiego, odbiorcą była Kopalnia Torfu "Skowronki" w Karaskach[1].
- Michał Zajfert. Cegielnie. „Stalowe Szlaki”. 1/2/3. 1, s. 7, 04 1990. Warszawa: Klub Miłośników Kolei przy Technikum Kolejowym. (Biblioteka:A-04414).