Tabor:Lw-01232: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Numery produkcyjne drezyn są dwucyfrowe bez zera) |
m (dr red) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Środa Wielkopolska Miasto | |Ostatnie stacjonowanie=Środa Wielkopolska Miasto | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Miasto|b/d| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Miasto|b/d|nadal}} |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Wmc 003|1975| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Wmc 003|1975|nadal}} |
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1975| | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1975|nadal}} |
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 16:01, 24 paź 2019
<<< Wmc
Wmc 50
Stan: sprawna
Rok produkcji
1975
Producent
Koronowo
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Wmc 003
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Środa Wielkopolska Miasto
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Środa Wielkopolska Miasto | b/d | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1975 | - | nadal |
Oznaczenie
Wmc 003 | 1975 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła